HOTEL LiVEMAX Higashi-Ueno
Hotel in Tokio, in de buurt van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor HOTEL LiVEMAX Higashi-Ueno





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 37
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Business eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Shangri-La Tokyo
Chiyoda
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 599 beoordelingen
De prijs is € 626
12 jan - 13 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-5-1 Motoasakusa Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to, 111-0041
Over deze accommodatie
HOTEL LiVEMAX Higashi-Ueno
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Ueno Inaricho
Hotel MyStays Ueno Inaricho
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
7.8 van 10, Goed, 756 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1800 per dag (op 50 meter afstand)
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij deze accommodatie kun je je bagage laten bewaren vanaf een dag voor het inchecken tot op de dag dat je incheckt. Je dient de accommodatie er vooraf van op de hoogte te stellen dat je je bagage stuurt voorafgaand aan het inchecken. Bagage die zonder melding vooraf wordt opgestuurd, wordt mogelijk niet geaccepteerd. Accommodaties mogen om wettelijke redenen geen waardevolle spullen, bederfelijke waar of levende wezens aannemen en in bewaring nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LiVEMAX
HOTEL LiVEMAX Higashi-Ueno
LiVEMAX
LiVEMAX Higashi-Ueno
LiVEMAX HOTEL
Hotel Livemax Higashi Ueno Tokyo, Japan
HOTEL LiVEMAX Higashi-Ueno Tokyo
LiVEMAX Higashi-Ueno Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Higashi-Ueno
6,4
6,4
Netheid
7,0
Locatie
6,4
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
6,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
22 mrt 2024
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Felipe, Taubaté
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felipe
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
KOTARO
Zakenreiziger
8 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOTARO
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Francisco
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid
Francisco
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
?
Zakenreiziger
17 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KA HOU
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居住體驗良好
KA HOU
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
David
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
King Wa
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid
King Wa
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Eiji
19 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiji
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Marcelo Mesquita
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcelo Mesquita
2 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MEIHUA
Reisde met een groep
11 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MEIHUA
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
ryan
26 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ryan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
yuta
Zakenreiziger
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuta
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mei 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
安いがそれなり
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
TATSUYA
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパが少し劣るかな
TATSUYA
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
????
Zakenreiziger
13 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
suzuki
Zakenreiziger
15 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
suzuki
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
りょう
25 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りょう
5 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
設備は良いが不具合もありました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
fumio
Zakenreiziger
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
fumio
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Asuncion Angel
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Regular
Asuncion Angel
4 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Shuntaro
23 jun 2023
Positief: Personeel en service
Shuntaro
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
優子
18 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
優子
1 nacht verbleven in juni 2023

















