Hotel Livemax Tokyoshintomicho

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Tokio, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 59
1 dec - 2 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Een magnetron
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken

7,2 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Een magnetron
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Een magnetron
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Een magnetron
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Diep bad
Een magnetron
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-7-12 Shintomi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0041

In de buurt

  • Theater Kabuki-za - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Buitenmarkt van Tsukiji - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Matsuya Ginza - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Ginza Six - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Internationaal Forum van Tokio - 13 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Shintomicho - 2 min. lopen
  • Station Hatchobori - 6 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪燎 ~kagaribi~ - ‬2 min. lopen
  • ‪BAR DIGO - ‬2 min. lopen
  • ‪笠岡らーめんTaketonbo 新富町店 - ‬1 min. lopen
  • ‪Bistro Bois de pin (ビストロ・ブワ・ド・パン) - ‬2 min. lopen
  • ‪縄文ダイニング あまのうい - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Livemax Tokyoshintomicho

Hotel in de buurt van Internationaal Forum van Tokio
Hotel Livemax Tokyoshintomicho biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een lift en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle 66 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Diepe baden, toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, magnetrons en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen JPY 2000 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal (maximaal 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL LiVEMAX TOKYOSHINTOMICHO Tokyo
LiVEMAX TOKYOSHINTOMICHO Tokyo
LiVEMAX TOKYOSHINTOMICHO
Hotel HOTEL LiVEMAX TOKYOSHINTOMICHO Tokyo
Tokyo HOTEL LiVEMAX TOKYOSHINTOMICHO Hotel
Hotel HOTEL LiVEMAX TOKYOSHINTOMICHO
Livemax Tokyoshintomicho Tokyo
Livemax Tokyoshintomicho Tokyo
Hotel Livemax Tokyoshintomicho Hotel
Hotel Livemax Tokyoshintomicho Tokyo
Hotel Livemax Tokyoshintomicho Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Livemax Tokyoshintomicho?

Ja, bij dit hotel zijn honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van JPY 2000 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Livemax Tokyoshintomicho?

Vandaag, 15 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Livemax Tokyoshintomicho van één nacht voor twee volwassenen op 1 dec. 2025 min. € 58,70, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Livemax Tokyoshintomicho te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Livemax Tokyoshintomicho?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Livemax Tokyoshintomicho uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Livemax Tokyoshintomicho?

Dit hotel ligt in Chuo, binnen 2 km afstand van Theater Kabuki-za en Internationaal Forum van Tokio. Ook Keizerlijk paleis van Tokyo en Tokyotoren liggen binnen 5 km afstand. Station Shintomicho ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Takaracho is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Livemax Tokyoshintomicho

7,2

Goed

7,4

Netheid

4,0

Locatie

7,4

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

7,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 202 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 202 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ikuko

客室も綺麗でしたし、スタッフさんも丁寧に対応してくるました。
2 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Philipp

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I’ve stayed in hotels all over the world, and I’ve never experienced something as ridiculous as this. The checkout time was already very early (10 a.m.), but when I asked to leave my bags for a few hours, the front desk told me they could only hold them for two hours — and that after that, they would throw them away. Yes, literally discard them. The man at reception said this quite rudely and didn’t seem to care at all how unreasonable it sounded. I travel frequently, including in Japan, and this has never happened anywhere else. Most hotels happily store bags for half a day or even until the evening. On top of that, there was a strong cigarette smell in the hallways, which made the place feel unpleasant and unclean. And despite what the listing suggests, the hotel is actually quite far from Ginza and the main Metro lines, making it inconvenient to get around. Having to check out early and being threatened that your belongings will be thrown away if you’re late by a few minutes is beyond excessive. Combined with the smell and poor location, I would absolutely never stay here again — and I strongly recommend looking elsewhere.
4 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff said that I could only store the luggage for 2hrs. I have never encountered this in any other hotels before. He did not offer any other solution, like at least recommending other places to store the luggage. Nonetheless, 2hrs is very very disappointing. I was shocked when I heard this.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid
Check in experience. No breakfast.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Anthony

Reisde met partner
Only stayed one night here thankfully and will probably be the only time we do. The Asian girl (I think Chinese but not sure) that was working when we checked in was very sweet and helpful with check in and luggage storage despite not being able to speak English she was very polite and professional. The middle eastern guy in the suit (I'm guessing the manager) on the other hand was very hard to understand even though he spoke English and got an attitude when asked simple questions about self checkin and likes to make hissing noises like a cat and scoffs at customers behind their back like we couldn't hear him. Not sure what his issue is but the Livemax hotel group should definitely remove him since he lacks even the most basic skill of professionalism, while the Asian girl deserves a raise for being waaaaayyyy more helpful than that guy. From what I've heard the new prime minister is planning to deport low skilled immigrants, so might as well include him in the next batch since he can't even act right with customers and prefers to make his workplace look bad.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

MIKA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

KEVIN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

ATSUSHI

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

taeko

1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

BRYAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is good, walking distance to Ginza and Tsukiji Market. Just a little off to Tokyo station (at least 15 mins walking). Quiet, cleanliness, staff are nice .. you ask them for towel/etc- they give to you with a smile.
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
犬と一緒に綺麗で広々とした部屋でのんびりできました。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were amazing!
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid, personeel en service
良くもなく悪くもないです。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

??

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

ガッカリ😞

別のリブマックスと比べ、開放感がなく窮屈な感じがした。窓を開けると間近に隣のビルのかいだんがあり、レースのカーテンにする事もできなかった。 料金的に同じくらいなのに、ガッカリだった。 ネットで見る部屋と違いすぎる
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mahmut

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

van

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gustavo Eduardo

5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Kristy

Reisde met familie
Positief: Netheid
Hotel was 2 min walk from train station. Room was small but clean. Lawson’s near by for food was very convenient.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

TOMOYUKI

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Dzung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet, clean and walkable to train station...
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Lisa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Great location for us to be close to the station after arriving in Japan so that we could easily get the Shinkansen the next morning. The staff were very friendly and helpful. It was fine for our purpose - staying only 1 night, but I wouldn't want to stay longer. The rooms are tiny and feel like they could use a bit of updating. Even though I booked for 4 people -2 adults and 2 children, and the staff saw us check in as a family of 4, we were only given towels for 2. Overall it was fine for 1 night to just get some sleep before moving on but I wouldn't return.
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

kaoi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントのスタッフが不慣れなのか日本人でないからなのかカタコトの日本語で時間がかかる。 またこちらから予約しているにも関わらず、宿泊者情報を全て記入しなくては行けない。 部屋は暗く清潔感がない。シーツなど洗ってある感じであるが汚れがついていた。コップなども汚れたままだった。タオル、スリッパどれもとても古すぎる。新しいものに変えた方がいい。 部屋に電子レンジは必要ない。その分スペースが欲しい。何より掃除はしていると思うが、全体的に古すぎて汚れが落ちていないのだと思う。 エレベーターもとても遅いし、インバウンドのお客様がうるさくて落ち着かない。あと画像にあったアメニティ類はない。2度と泊まりたくない。
1 nacht verbleven in april 2025