HOTEL LiVEMAX Tokyo Kiba
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Tokio
Fotogalerie voor HOTEL LiVEMAX Tokyo Kiba





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een magnetron
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een magnetron
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Familie penthouse, roken (with Tatami Area) laden

Familie penthouse, roken (with Tatami Area)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een magnetron
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een magnetron
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.786 beoordelingen
De prijs is € 341
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-27-6 Toyo Koto-ku, Tokyo, Tokyo-to, 135-0016
Over deze accommodatie
HOTEL LiVEMAX Tokyo Kiba
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL LiVEMAX Kasai Ekimae
HOTEL LiVEMAX Kasai Ekimae
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 203 beoordelingen
De prijs is € 40
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1800 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij deze accommodatie kun je je bagage laten bewaren vanaf een dag voor het inchecken tot op de dag dat je incheckt. Je dient de accommodatie er vooraf van op de hoogte te stellen dat je je bagage stuurt voorafgaand aan het inchecken. Bagage die zonder melding vooraf wordt opgestuurd, wordt mogelijk niet geaccepteerd. Accommodaties mogen om wettelijke redenen geen waardevolle spullen, bederfelijke waar of levende wezens aannemen en in bewaring nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Livemax
Hotel Livemax Tokyo-Kiba
Livemax
Livemax Hotel
Livemax Tokyo-Kiba
Hotel Livemax Tokyo Kiba Japan
HOTEL LiVEMAX Tokyo Kiba Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Tokyo Kiba
6,2
6,0
Netheid
6,0
Locatie
6,4
Personeel en service
5,0
Milieuvriendelijkheid
6,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 mrt 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
atsu
23 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
atsu
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
loco
2 sep 2025
loco
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
loco
1 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
loco
10 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Fernanda
Reisde met familie
28 jun 2025
Negatief: Comfort kamer
Fernanda
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew S
Reisde met een groep
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew S
9 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
TAKAYUKI, Matsubara
Zakenreiziger
6 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
23 mrt 2025
Christopher
7 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
HUAN
28 feb 2025
HUAN
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Kazushi
30 jan 2025
Kazushi
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
NORIYUKI
Zakenreiziger
29 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NORIYUKI
3 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Genalin
Reisde met familie en kleine kinderen
24 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Genalin
4 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Eisuke
Zakenreiziger
19 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eisuke
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ゆういち
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆういち
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
??
8 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 aug 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
CO LTD
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CO LTD
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 mei 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
KANA
8 mei 2024
KANA
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Ayumu
12 apr 2024
Ayumu
2 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
osamu
Zakenreiziger
25 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
osamu
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Sumihiro
3 mrt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sumihiro
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUKI
14 feb 2024
KAZUKI
2 nachten verbleven in februari 2024

















