Hotel Matsunoi
Hotel in Tokio, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor Hotel Matsunoi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (Shower Only) laden

Eenpersoonskamer (Shower Only)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Takanawa (Shinagawa Area)
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 75
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-7-19 Hyakunincho, Tokyo, Tokyo, 169-0073
Over deze accommodatie
Hotel Matsunoi
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Matsunoi Shurin
Hotel Matsunoi Shurin
- Gratis wifi
- Wasvoorzieningen
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 26 beoordelingen
De prijs is € 80
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Matsunoi Hotel
Hotel Matsunoi Tokyo
Hotel Matsunoi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Matsunoi
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Takahiro
Zakenreiziger
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Hwang
20 nov 2025
Positief: Personeel en service
Hwang
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Cheryl
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheryl
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ichiyasu
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ichiyasu
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
ひさい
18 sep 2025
Positief: Netheid
ひさい
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ひろこ
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろこ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
WAI CHUN
Reisde met een groep
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAI CHUN
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RIKA
3 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
RIKA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
yasunari
28 aug 2025
Positief: Voorzieningen
yasunari
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tommy
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tommy
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eiko
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mourad
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Mourad
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hadime
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Hadime
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jung Sheng
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jung Sheng
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
16 mrt 2025
SATOSHI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Chikako
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chikako
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Arild
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arild
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaoping
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaoping
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 dec 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
TING HEY, FOTAN
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
TING HEY
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Naoya
Zakenreiziger
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Naoya
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Maiteyshen
Reisde met een groep
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiteyshen
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sebastien
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastien
5 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
カナ
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
カナ
1 nacht verbleven in september 2024

















