HOTEL PRELE
Capsulehotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor HOTEL PRELE





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudig huisje, gemengde slaapzaal, niet-roken laden

Eenvoudig huisje, gemengde slaapzaal, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
4 badkamers
Een bidet
Wasmiddel
Alle foto's voor Eenvoudig huisje, alleen voor vrouwen, niet-roken laden

Eenvoudig huisje, alleen voor vrouwen, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
2 badkamers
Een bidet
Wasmiddel
Alle foto's voor Mixed Floor Dormitory Room Single Bed For 1 Person laden

Mixed Floor Dormitory Room Single Bed For 1 Person
Alle foto's voor ★Women's Only Floor★ Dormitory Room, Single Bed For 1 Person laden

★Women's Only Floor★ Dormitory Room, Single Bed For 1 Person
Alle foto's voor HOTEL PRELE SHINKAN(annex) Self Check-in laden

HOTEL PRELE SHINKAN(annex) Self Check-in
Misschien vind je dit ook leuk

Richmond Hotel Premier Asakusa International
Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.904 beoordelingen
De prijs is € 99
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Matsugaya 3-10-8, Tokyo, Tokyo, 111-0036
Over deze accommodatie
HOTEL PRELE
Vergelijkbare accommodaties

Mikami Asakusabashi Hotel
Mikami Asakusabashi Hotel
- Gratis wifi
- Wasservice
- Magnetron
9.0 van 10, Fantastisch, 88 beoordelingen
De prijs is € 52
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL PRELE Tokyo
HOTEL PRELE Capsule hotel
HOTEL PRELE Capsule hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL PRELE
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mitch
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitch
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Hye Sun
28 okt 2025
Hye Sun
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ana Karen
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Karen
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mami
19 okt 2025
Mami
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ミカ
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ミカ
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
GRACE, Berwyn
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
GRACE
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Theodore
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theodore
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Sayoko
30 sep 2025
Sayoko
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tatsuya
25 sep 2025
Tatsuya
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Rika
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rika
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ゆうり
17 sep 2025
Positief: Netheid
ゆうり
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
敦志
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
敦志
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hitomi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met een groep
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gamal
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gamal
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
?
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Callum
Reisde met een groep
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Callum
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
リョウ
12 jul 2025
リョウ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Deborah
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel
Deborah
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
えり
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
えり
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ponchanok
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ponchanok
3 nachten verbleven in maart 2025

















