Hotel Resol Akihabara

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Uenopark

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Akihabara

Serveert ontbijt, lunch, diner, Italiaanse gerechten
Donzen dekbedden, gratis wifi, beddengoed
Lobby
Exterieur
Twin kamer, niet-roken (17sqm) | Uitzicht vanaf balkon

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(20 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (14 sqm)

9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken (17sqm)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 17 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, 15sqm)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken (Large, 27sqm)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 27 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel Resol Akihabara is gelegen in de wijk Chiyoda in Tokio. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Bekende bezienswaardigheden om hier te bezoeken zijn bijvoorbeeld Keizerlijk paleis van Tokyo en Tokyo Skytree en er zijn ook nog andere populaire trekpleisters in de omgeving, zoals Tokyo Disneyland® en Tokyo DisneySea®. Heb je zin om een evenement of wedstrijd bij te wonen tijdens je verblijf? Bekijk het programma van Tokyo Dome.
Kaart
2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041

In de buurt

  • Uenopark - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Tokyo Dome - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Keizerlijk paleis van Tokyo - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Tokyo Skytree - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Tokyotoren - 6 min. rijden - 6.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Akihabara - 2 min. lopen
  • Station Iwamotocho - 2 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪和が家 - ‬2 min. lopen
  • ‪海底撈火鍋 - ‬3 min. lopen
  • ‪だん家 - ‬2 min. lopen
  • ‪すし屋銀蔵 - ‬2 min. lopen
  • ‪麹蔵 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Akihabara

Hotel in de buurt van Uenopark
Hotel Resol Akihabara bevindt zich in de buurt van Tokyo Dome en Keizerlijk paleis van Tokyo en biedt extraatjes zoals stomerij-/wasservices en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een Engels ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een automaat, een bagageopslagruimte en een lift
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 143 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.500 per dag; inclusief in- en uitrijden)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.000 voor volwassenen en JPY 2.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • イルキャンティ

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor bepaalde kamers zijn afwijkende incheck- en uitchecktijden aangegeven. Deze tijden hebben voorrang op de standaard incheck- en uitchecktijden.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt. De vermelde schoonmaakkosten zijn van toepassing op extra schoonmaakverzoeken. Dagelijks wordt afval opgehaald en worden de handdoeken verschoond zonder toeslag.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 2000 voor kinderen
  • Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 2500 per dag (onbeperkt in- en uitrijden)
  • Schoonmaakkosten: JPY 1500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Akihabara?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Resol Akihabara te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2500 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Resol Akihabara?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Akihabara uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Resol Akihabara?

Dit hotel ligt in Chiyoda, binnen 3 km afstand van Uenopark, Tokyo Dome en Keizerlijk paleis van Tokyo. Ook Tokyo Skytree en Tokyotoren liggen binnen 10 km afstand. Station Iwamotocho en Station Akihabara liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Resol Akihabara

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 529 van 792 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 203 van 792 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 792 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 792 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 792 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

heel goed hotel

heerlijk hotel lekker vlakbij station en zeer betaalbaar
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en nieuw hotel uit 2019, kamer is voorzien van alle gemak en lekkere douche. Ontbijt is uitgebreid ook Europees. Bed is beetje smal. Lokatie is op 5 min van metro en electro winkels.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Cameron

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent hotel for the price. They provide many services, and staff try to assist to the best of their abilities. Location is great if you want to be close to Akihabara. Only drawback that there was some rubbish on the floor of our room when we first arrived. But all in all a good stay for the city.
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Eva, Denver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The hotel has a nice, cute vibe, but the rooms are extremely small—you can only open one carry-on at a time. One side of the bed is pressed against the wall, so if two average-sized people stay, someone will keep bumping elbows or knees. The bathroom is equally cramped. Lesson learned: unless traveling solo, book rooms over 118 sq ft. Breakfast was underwhelming. It’s not about Western option, but there weren’t real Japanese choices either—just one fish, plain rice, curry with steamed rice, miso soup, a few vegetables, and sliced banana for fruit. The photos online make it look much better than it is. If you have food allergies, there are no alternatives. No coffee machine either, just a warmer with basic drip, which is frustrating since most coffee shops in Japan open late.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ryan

Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Grzegorz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Et fantastisk hotel med venligt og hjælpsomt personale. Perfekt beliggenhed i forhold til shopping, metroen og JR-toget.
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ramy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel, staff and location were amazing. Will be booking this hotel the next time I visit.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Timothy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train stations and convenient stores. Staff helpful and friendly. The room size is small but ok for 1 guest. Good sized bathroom. Split system air conditioner in the room was good and kept the room cool during the hot weather in Tokyo at the time of visiting. Water refill station in the lobby was great. Breakfast buffet was reasonable.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jin Hyuk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are incredibly nice and the breakfast is a steller experience. But you get what you pay for in that the rooms are tiny, I mean literally you won't have floor space to open up your luggage. You will have to put it on top a little sitting area or to put it on top of the bed. It was the smallest hotel room I've ever been in so far but I didn't mind it because I was traveling alone. But if you have more than one person, it's a no-go.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Anastasiya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kimberly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were helpful and informative. The location itself is convenient as it is a good walking distance from two stations, convenience stores, drug stores, and populated areas in Akihabara. The hotel is very nice and clean. The rooms are also regularly cleaned every few days to ensure cleanliness. The only downside is the laundry. The listed amenities include laundry, but there are no coin laundry machines. Instead, you would have to let the staff know if you would like to do laundry and have to pay a hefty amount to get it done. Other than that, this is a lovely hotel to stay at.
20 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??????

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Lucino

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
25 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Nik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Charles, Tuckahoe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location away from all the noise but very convenient and close to everything. The hotel is on a quiet street but just around the corner and a block away is the entrance to Akihabara station. Kanda station is also walking distance and surrounded by restaurants. My stay included the buffet breakfast and was a big plus every morning. I would highly recommend this hotel and would definitely stay here again if I’m in the area.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kerem Tugra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles top!
9 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

?

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

LEE WAI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

?

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リファの製品が多くて嬉しかったです ベッドはちょうどよく快適に寝られました
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rachelle Anne Julaton

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rowena

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very professional and friendly. It is reasonably priced, walkable to the stations, shops, and restaurants. It is great to have breakfast everyday with the view of the canal.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Cosmos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
前枱員工十分有禮
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Chu Yip

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is good! The drip coffee is great But the bath is a bit dirty
3 nachten verbleven in juli 2025