HOTEL SUI KANDA byABEST
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor HOTEL SUI KANDA byABEST





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 66
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Non Smoking) laden

Standaard Twin kamer (Non Smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking)
8,2 van 10
Zeer goed
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Non smoking) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Non smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Non Smoking) laden

Deluxe Twin kamer (Non Smoking)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Run of the House) laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Run of the House)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Standaard eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.026 beoordelingen
De prijs is โฌย 267
27 nov - 28 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-15 Kajicho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo, 101-0044
Over deze accommodatie
HOTEL SUI KANDA byABEST
Vergelijkbare accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.148 beoordelingen
De prijs is โฌย 75
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1300โ1500 voor volwassenen en ca. JPY 1300โ1500 voor kinderen
- Toeslagย voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
ICI HOTEL Kanda RELIEF
ICI Kanda RELIEF
ICI HOTEL Kanda By RELIEF Tokyo
ICI HOTEL Kanda by RELIEF
HOTEL SUI KANDA byABEST Hotel
HOTEL SUI KANDA byABEST Tokyo
HOTEL SUI KANDA byABEST Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL SUI KANDA byABEST
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Cornelis
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelis
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Sander
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sander
8 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Theo
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima plekje in Tokyo
Theo
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 โ Uitstekend
Joel, Brooklyn
Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
7 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Karnik
Reisde met een groep
20 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karnik
6 nachten verbleven in november 2025
4/10 โ Matig
Stephanie
Reisde met partner
18 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Mahdi
18 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahdi
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
SATOKO
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOKO
2 nachten verbleven in november 2025
4/10 โ Matig
Riku
13 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riku
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Bradley
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Catherine
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Glenda
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glenda
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Melinda
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melinda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Eric
2 nov 2025
Eric
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Aivory
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aivory
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
evie
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
evie
13 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Randi
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randi
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Johny
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Johny
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Supardin Bin
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supardin Bin
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Maya
14 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Mark, Dallas
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in oktober 2025

















