Fotogalerie voor HOTEL SUI KANDA byABEST





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Non Smoking) laden

Standaard Twin kamer (Non Smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking)
8,2 van 10
Zeer goed
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Non smoking) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Non smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Non Smoking) laden

Deluxe Twin kamer (Non Smoking)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Run of the House) laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Run of the House)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Standaard eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non Smoking)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 247 beoordelingen
De prijs is € 124
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-15 Kajicho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo, 101-0044
Over deze accommodatie
HOTEL SUI KANDA byABEST
Vergelijkbare accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.039 beoordelingen
De prijs is € 80
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1300–1500 voor volwassenen en ca. JPY 1300–1500 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ICI HOTEL Kanda RELIEF
ICI Kanda RELIEF
ICI HOTEL Kanda By RELIEF Tokyo
ICI HOTEL Kanda by RELIEF
HOTEL SUI KANDA byABEST Hotel
HOTEL SUI KANDA byABEST Tokyo
HOTEL SUI KANDA byABEST Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL SUI KANDA byABEST
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sander
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sander
8 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Theo
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima plekje in Tokyo
Theo
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
れいこ
6 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
れいこ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ELIZABETH
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ELIZABETH
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyosuke
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyosuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ilya
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilya
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiromi
Reisde met een groep
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Chiyoji, MAIBARA
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chiyoji
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
John
6 aug 2025
John
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kate Samantha
18 jul 2025
Kate Samantha
11 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
kazue
Zakenreiziger
10 jul 2025
Negatief: Netheid
kazue
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
AMI
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ryuhei
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ryuhei
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Eric
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
8 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Daniel
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
YUMA
Zakenreiziger
25 jun 2025
Positief: Personeel en service
YUMA
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wei-an
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Wei-an
4 nachten verbleven in mei 2025