Hotel Brilio Asakusabashi
Hotel aan de promenade van Tokyo met een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Brilio Asakusabashi





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken, op de hoek (Japanese Western Style) laden

Familiekamer, niet-roken, op de hoek (Japanese Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Een gratis extra futonmatras
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, op de hoek (Western Style) laden

Standaard kamer, niet-roken, op de hoek (Western Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Een slaapbank
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.002 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yanagibashi 2-16-16, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0052
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.411 beoordelingen
De prijs is € 191
7 sep - 8 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel
Hotel Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Brilio Asakusabashi
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met familie en kleine kinderen
9 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Damian
Reisde met een groep
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damian
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
13 jun 2025
Joshua
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wan Yee
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wan Yee
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Valerie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kan
28 mei 2025
Kan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kan
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mai
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yooja
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yooja
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YOUNJU
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOUNJU
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay

Paul
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Joanna
Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ashfaq
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ashfaq
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kiyoshi
Reisde met een groep
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yin Qiao
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin Qiao
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SANAE
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANAE
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KA LAI
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA LAI
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kitie
15 jan 2025
Kitie
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kitie
7 dec 2024
Kitie
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
不夠完美的住宿經驗
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
LAU YIM
8 jul 2023
LAU YIM
3 nachten verbleven in juli 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
- Cerulean Tower Tokyu Hotel
- Particuliere vakantiehuizen Malgrat de Mar
- MYR Marqués House Hotel
- Rotterdam Teleport Hotel
- Hotels nabij Meer van Caldonazzo
- Hotel New Otani Tokyo Garden Tower
- Sotetsu Fresa Inn Nihombashi Kayabacho
- Marriott's Marbella Beach Resort, Marbella, Costa del Sol, Spain
- Hotels in Ronda
- The Centurion Hotel Classic Akasaka
- Hotel 1899 Tokyo
- Hotels in Ehrwald
- APA Hotel & Resort Ryogoku Eki Tower
- Shiba Park Hotel
- Shibuya Tokyu REI Hotel
- Clube Maria Luisa
- Hotel Noordzee
- Villa's Lloret de Mar
- Líbere Barcelona Sant Antoni
- Aparthotels Spanje
- The Royal Park Canvas - Ginza 8
- Hotel Metropolitan Tokyo Ikebukuro
Vakantiehuizen
Algemeen