Lounge

Beoordelingen van Hotel Hillarys Akasaka

3 out of 5
Hotel Hillarys Akasaka
3-12-5 Akasaka, Minato-ku, Tokyo, Tokyo

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 372 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 277 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 755 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dana

Reisde met partner
Nice property, but rooms very small
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 1 mei 2024
Dear Dana,Thank you for your feedback.We apologize for the defects during your stay.Although, we will continue our effort to provide the best service for our guests.We awaits for your return;)Best,Hotel Hillarys Akasaka

4/10 – Matig

Ai

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hyun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location. Clean but small room. The staff are nice. Overall this hotel is very nice!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 14 apr 2024
Dear Hyun,Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.We all are looking forward to seeing you again!Best regards,Hotel Hillarys Akasaka

8/10 – Goed

YOSHIAKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が美味しかった。サウナが良かった。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 14 apr 2024
YOSHIAKI 様この度は当ホテルにご宿泊賜りまして誠に有難う御座いました。又、お忙しい中時間を割いてご投稿頂きました事、重ねて御礼申し上げます。当ホテル自慢の朝食とサウナを十分にご堪能いただけたようで大変嬉しく思います。旅の疲れを癒すことができましたでしょうか。次回ご来館いただけた際には更なるおもてなしをご提供できますよう従業員一同、精進して参ります。ホテルヒラリーズ赤坂

10/10 – Uitstekend

Kenia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to few stations, good ammenities offered and staff was very friendly and helpful!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 14 apr 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue working to become a hotel that will be selected by many people in the future.We sincerely look forward to your visit.Please take care,Hotel Hillarys Akasaka

8/10 – Goed

Volker

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This Hotel is located near a subway-station, so you can get everywhere with a short walk. Some supermarkets were only a few steps away, and restaurants or bars are all around. The staff at the reception is always helpful and speaking english. Although the rooms are quite little, they are functional. hey are created including a workspace with LAN connection, washbasin with mirror for your morning routine, and a bed (large enough for me). A seperate bathroom with shower & bathtub, and with a toilet is added inside. The rooms were cleaned everyday. At the 9th floor there are two highlights. The restaurant where you get breakfast, or if you buy a ticket at the reception, you can have your dinner there. Second Highlight is the "SPA" with hot water bathtub. This area is strictly seperated (men / women). Very relaxing... I liked my stay at Hillarys Akasaka and would recommend this Hotel for short trip travellers ( 14 days aprox).
13 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 15 apr 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We are so happy to hear that you were able to enjyoy your stay with us, and so nice of you to express our room as "functional".We will continue to make efforts to encourage your satisfaction.I and all staff are looking forward to meeting you again .Best regards,Hotel Hillarys Akasaka

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room as expected...cute and clean..excellent front desk people...great location..train station was walkable..
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 15 apr 2024
Dear Mrs. KarenThank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.Best regards,Hotel Hillarys Akasaka

8/10 – Goed

Ryo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
このホテルは、何度も、利用していますが、コーヒーやデトックスウォーターのサービスがあって良いです。ホテルも全体的にきれいです。ただ、大浴場(女性)は、洗い場が4ヶ所しか、無いし、脱衣所の洗面台も4ヶ所しか無いため、毎回、混雑していて、ゆっくりくつろいで利用出来た事が無いです…。
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 1 apr 2024
いつもご利用ごうもありがとうございます。またお忙しい中、口コミのご投稿もどうもありがとうございます。温かいお言葉大変嬉しく存じます。ウェルカムドリンク、特にコーヒーに関しましては、ご宿泊のお客様からは大変ご好評を頂いております。またホテルの自慢の施設のひとつである大浴場もご利用頂き、大変嬉しく思います。しかしながら、大浴場の混雑につきましては、毎回お客様にご不快の念をおかけし申し訳ございませんでした。大浴場の運用方法を再度見直し、お客様にご満足いただけるように改善を重ねていく所存でございます。今後もお客様のご評価を励みに、よりご満足いただけるよう努力して参ります。お客様のまたのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。ホテルヒラリーズ赤坂 フロント一同

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lit hallways and fun rooms were cute. Sink in the bedroom was a bit odd but still enjoyed the stay. Great little cafe across the street for my Oat milk latte.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ryan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location. It’s between three train stations and very central. Staff was friendly and helpful. Rooms are small, but clean and beautiful.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ryo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
このホテルは、何度か利用していて、部屋の中など、綺麗だしおしゃれな感じが、良いのですが… 。大浴場が、いつも混み合っていて、とても利用しづらいです。洗い場が、4つしか無いので、すぐに埋まってしまうし、脱衣所も、 狭くて、ドライヤーは、3個しか無く、ほぼ いつも混雑しているので、ゆっくり、くつろげないという感じです。
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ka Suen, Davis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were kind and very helpful. The rooms were immaculate and the spa was nice to have. So many dining options around the area.
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Patrick

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Germaine Goon Seng

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very cute neighborhood. convenient to shopping and good eats. transportation was close by too.
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Miyako

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

OKADA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
きれいなホテルで、コーヒーやデトックスティーなどのドリンクサービスがあるのは良かった。 ただ、大浴場に関しては、使いづらかった。 浴室の洗い場が、4ヶ所しか無くて、すぐに 混雑してしまって、洗い場を待っていなければ ならなかった。 それから、脱衣所も狭くて、ドライヤーは、2台しか無いので、お風呂から出たあとも、 また混雑していて、大浴場は、全体的に、大体の時間帯、混雑状態にあるので、ゆっくり利用が出来なかった。
7 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Sheng, San Francisco

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yukari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また利用します
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

MARI

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

OKADA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コーヒーや、デトックスウォーターのサービスが、あるのが良いです。 ホテルの周りには、たくさんのレストランがあるので、いろいろ、食事を楽しめます。 大浴場も広めで良かったが、脱衣所にある 冷水機の水が、無くなったままで、補充されて なかったので、水が無くなったまま放置される事が無いように、気をつけて欲しいと思います。
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JINHWAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주변환경과 교통편이 너무좋습니다
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved how close this hotel was to all of the food in the area. Could have something new for every meal and everything around the area was fantastic. Did not like how extra small the rooms were. There was hardly any space for the beds let alone average sized suitcases.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Cheolho

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

CHUN WAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

マミ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Luis Miguel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me pareció excelente su ubicación y el acceso a transporte público y restaurantes.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Maria de la Luz, San Antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved location, but rooms are so small.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MANABU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

カズヨ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝、食事が美味しかったです。
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

SHUNICHI

Positief: Netheid, personeel en service
東京赤坂にしては料金が安くて良かったです
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

BUMJOONG

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

christine

6 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Good location but bad breakfast and tiny rooms
The restaurant was super small so you always have to queue outside the restaurant or take out but the problem was that even if you want to take out the breakfast, the food was finish and they didn't refill it fast enough so people started to leave. The rooms were small, could not even open the luggage inside the room. Only good things are the location and the hot spa.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small rooms, but great hotel.
The hotel itself is amazing, very modern and stylish. The staff was super friendly. However, the rooms are very small, so make sure to choose a room that fits your needs.
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Marte

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very small room. Very small breakfast area, and very limited breakfast selection, be prepared to stand in line. Bathroom was too small to fit a zink, so it was placed at the foot of the bed. Not coming back. Reception staff are welcoming and service minded.
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hector

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jing

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

ASAYO

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

KAZUHIKO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
9Fレストランからの景色が、良かったです。
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ホテルヒラリーズ赤坂 ジェネラルマネージャー カマル op 11 jan 2024
KAZUHIKO 様この度は当ホテルにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。またお忙しい中、ご感想も頂戴し、重ねてお礼申し上げます。現在、9階会場は、朝食(710時)とラウンジ(1524時)の営業をさせて頂いており、朝食、ラウンジご利用時にはテラスもご利用いただけるようになっております。テラスからの景色は、昼間、夜間共に綺麗で開放的なので、心もリラックス出来ることと思います。また次回ご来館いただけた際には、ぜひご利用くださいませ。またのご利用を、スタッフ一同、心よりお待ち申し上げます。ホテルヒラリーズ赤坂 フロント一同

10/10 – Uitstekend

ALEXANDER

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great interior and design. Even with small rooms, it’s pretty much everything you need.
8 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

HEESOO

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Yu-Kai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Benjamin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only qualm I truly have is that there are only 2 laundry machines for each half of the hotel. Getting it done was a pain since so many people had only 2 machines to use.
13 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort Modern
Excellent. Room no smaller than you'd expect for a Tokyo business style hotel. Efficient. Comfort Modern. 9th floor Sento is a highlight. Breakfast buffet simple but full for either Japanese or Western tastes. Good neighborhood, easy access to Metro. Would stay again and again.
4 nachten verbleven in oktober 2023