Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Baai van Tokio

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing

Lobby
Lobby
Standaard tweepersoonskamer, niet-roken | Verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Exterieur
Lobby

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 81
20 okt - 21 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(36 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(58 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(38 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, niet-roken (Run of House,Cannot request Room Type)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed OF 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Quad Style Room

  • Max. aantal: 4

Deluxe Single Room

  • Max. aantal: 1

Comfort Double Room

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Run Of House

  • Max. aantal: 1

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing heeft een gunstige ligging vlak bij een treinstation in Ota, een wijk in Tokio waar je ook een vliegveld in de buurt vindt. Tokyotoren en Keizerlijk paleis van Tokyo zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Baai van Tokio en Yoyogipark kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Tokyo Dome en denk er ook aan wat tijd voor Anpanman Museum te maken, een topattractie die je niet mag missen. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: Station Tenkubashi ligt op maar 10 minuten lopen en Station Seibijo op 14 minuten.
Kaart
4-16 Haneda Asahi-cho, Ota-ku, Tokyo, 144-0042

In de buurt

  • Anamori Inari-schrijn - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Haneda Airport Garden Winkelcentrum - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Aquarium van Shinagawa - 6 min. rijden - 6.5 km
  • Tokyotoren - 13 min. rijden - 14.7 km
  • Congrescentrum Tokyo Big Sight - 14 min. rijden - 15.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Anamori-Inari - 5 min. lopen
  • Station Tenkubashi - 10 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪TRAVEL CAFE - ‬3 min. lopen
  • ‪やきとり倶楽部 羽田店 - ‬4 min. lopen
  • ‪とりいち 羽田店 - ‬1 min. lopen
  • ‪勇記餃子房 - ‬5 min. lopen
  • ‪居酒屋 穴守空港 - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing

Hotel in de buurt van Baai van Tokio
Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing biedt faciliteiten zoals een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven en stomerij-/wasservices aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
  • Een automaat en een lift
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 103 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Bidets, bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 1.500 per nacht); reserveren verplicht
  • Gratis shuttleservice vanaf de luchthaven op vaste tijden tussen 16.30 uur en 00.30 uur
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 05.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.310 voor volwassenen en JPY 1.650 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2016

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2310 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Clean & Safe Stay (Okura Nikko Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel JAL City Haneda Wing
JAL City Haneda Tokyo West Wing
JAL City Haneda Wing

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing?

Vandaag, 13 okt. 2025, kost een verblijf bij Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing van één nacht voor twee volwassenen op 20 okt. 2025 min. € 81,34, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op geplande tijden tussen 16.30 uur en 00.30 uur een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing?

Dit hotel ligt in Ota, op 1,2 km van Baai van Tokio en binnen 15 km afstand van Congrescentrum Tokyo Big Sight en Tokyotoren. Ook Roppongi Hills en Markt van Toyosu liggen binnen 15 km afstand. Station Tenkubashi ligt op 10 minuten lopen en naar Station Seibijo is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing

9,0

Fantastisch

9,4

Netheid

8,8

Voorzieningen

9,2

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 848 van 1380 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 401 van 1380 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 1380 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1380 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1380 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Wilko

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Boudewijn, Waddinxveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was netjes en schoon. Nadeel was dat er geen raam open kon.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, clean and comfortable. Amazing staff and breakfast buffet. Would stay here again. Thank you.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kiyoshi

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も思ったより広く清潔感があり良いホテルです。また、利用します。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

weiwei

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コンビニ、無料の空港バス
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ramil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, quiet, room spacious compared to other hotels I’ve stayed at. Definitely great spot for short term business stays.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yifeng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing is better fit for our needs.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

MISAKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning was only good for 2 hours the most, after that was set temp, was not cool enough to sleep comfortable. Bath room and bed room was so small, it is not enough room for two people. if you are alone , maybe ok. The breakfast was excellent.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Heidi, Montoursville

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is conveniently located steps away from KK14 line stop to/from Haneda airport. The hotel does offer a shuttle which would definitely take rather than pay the 200 yen for one way ticket — just check schedule. The room was okay for one night. Classic Japanese bathroom. The pillow was awful — foam and not comfortable in the least - hardly slept. Would recommend for location to airport.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Cindy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were clean. Air conditioning was monitored by front desk and kept warmer than we needed for sleeping with 4 people in the room. Breakfast was good with many options.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Erika

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was small but perfectly adequate. The bed was firm and very comfortable. The air conditioner was quiet and worked very well. The room was very clean and super quiet. We heard no outside noises.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MASAKO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
穴守稲荷駅から近いので いつもはJALシティ本館に宿泊していましたが 初めてウエストを利用しました どちらもとても良い感じです。早いフライトの時は またお世話になります。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yuk Yin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Taichi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Patrik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Bridget

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super convenient when flying the next day
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

TAICHIRO

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

NATSUKI

Negatief: Personeel en service
チェックイン時、フロントの対応が威圧的かつ適当過ぎて不快だった。他は朝食含め、素晴らしい施設でした。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kazuko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
空港までの無料シャトルバスが出ていて助かりました。 バスタブが広くてリラックスできました
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Megan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

ミヤコ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で良いと思います。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Salvador

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

CHOTNAHALLI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Indonesian lady at lobby is very smart and excellent!!
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

YiChang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間乾淨整潔,雖然入住時的房間空調與插座故障,但經理很快就幫我們換了一間房間,讓我們不必為東京的猛暑所苦。早餐豐富又美味,都是很健康的原形食物,百年老店醬菜也很棒,每一種都很好吃。交通車很方便,雖然機場的候車處要稍微找一下比較麻煩,但準時又快速,駕駛大哥還會協助搬行李。總而言之,是一次非常棒的住宿體驗!
3 nachten verbleven in september 2025