Fotogalerie voor Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium Ueno
Taito
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 430 beoordelingen
De prijs is € 130
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-10-4 Narihira, Sumida, Tokyo, Tokyo-to, 130-0002
Over deze accommodatie
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Vergelijkbare accommodaties

Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
- Gratis wifi
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 75 beoordelingen
De prijs is € 51
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Tokyo
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Tokyo
LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Livemax Asakusa Sky Front
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Hotel
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Tokyo
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
フミヒコ
Zakenreiziger
26 sep 2025
フミヒコ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YUKIE
11 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Man Dick
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Dick
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
mizuki
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mizuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin, Colma
Reisde met partner
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ちかこ
21 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
ちかこ
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
wen fu
18 jul 2025
wen fu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Per Chuan Aloysius, Singapore
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Per Chuan Aloysius
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
24 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Miguel
10 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Abby
13 apr 2025
Abby
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger, Reisde met familie
31 mrt 2025
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sachiko
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利な立地、快適な滞在

sachiko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Marlo
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met een groep
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
kyoko
8 jan 2025
kyoko
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Narita
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Narita
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
LENG
27 dec 2024
LENG
3 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jun
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Charlene
Reisde met een groep
2 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlene
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Xaviour
Reisde met partner
30 nov 2024
Positief: Personeel en service
Xaviour
6 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 nov 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024