Hotel Livemax Shinjuku East
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Livemax Shinjuku East





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
4 aug - 5 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 106
13 jul - 14 jul
Over deze buurt

6-27-49 Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL LiVEMAX Shinjuku Kabukicho
HOTEL LiVEMAX Shinjuku Kabukicho
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
7.4 van 10, Goed, 381 beoordelingen
De prijs is € 58
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Livemax Shinjuku East Tokyo
Hotel Livemax Shinjuku East Hotel
Hotel Livemax Shinjuku East Tokyo
Hotel Livemax Shinjuku East Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Livemax Shinjuku East
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
さとう
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
さとう
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pandora
7 jun 2025
Pandora
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
RINA
26 mei 2025
RINA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Aki
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
RINAKO
Zakenreiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RINAKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuhiro
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kalice
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kalice
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph Marturano
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph Marturano
10 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Ruth
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ota
19 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ota
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alessandro, Milano
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Alessandro
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alex
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thomas
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Peter
7 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
5 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Márcia
Reisde met familie
5 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Márcia
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jade
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Personeel en service
Jade
7 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Fabiano
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiano
4 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Roberto
Reisde met familie
30 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberto
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Suvathan
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suvathan
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
KIYOSHI
28 mrt 2025
KIYOSHI
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Amanda
27 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
8 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
TOSHITAKA
Zakenreiziger
27 mrt 2025
TOSHITAKA
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
2 nachten verbleven in maart 2025