Fotogalerie voor Hotel Monte Hermana Tokyo





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 166
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(78 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Accessible Room-non Smoking laden

Accessible Room-non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nishi Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 148
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-3-15 Nihonbashi, Tokyo, Tokyo, 103-0027
Over deze accommodatie
Hotel Monte Hermana Tokyo
Vergelijkbare accommodaties

Keio Presso Inn Tokyo Station Yaesu
Keio Presso Inn Tokyo Station Yaesu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.334 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2640 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Monte Hermana Tokyo Tokyo
Hotel Monte Hermana Tokyo Hotel
Hotel Monte Hermana Tokyo Tokyo
Hotel Monte Hermana Tokyo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monte Hermana Tokyo
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 sep 2025
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Darin
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
keith
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keith
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Suzanne
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Erin
Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mindy
Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mindy
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Paul
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
CHUNG LUNG Ron
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUNG LUNG Ron
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ヨウコ
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨウコ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HECTOR
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HECTOR
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tae
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tae
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hao
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hao
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner, Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Voorzieningen
David
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alonso
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alonso
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Naomi
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KANA
Reisde met een groep
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KANA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
fiona
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fiona
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cameron
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Oki
8 sep 2025
Oki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jenna
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenna
3 nachten verbleven in augustus 2025