Hotel Monterey La Soeur Ginza
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor Hotel Monterey La Soeur Ginza





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 129
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (15.3sqm) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (15.3sqm)
8,4 van 10
Zeer goed
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (18.4 sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (18.4 sqm)
7,6 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Sunroute Ginza
Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 981 beoordelingen
De prijs is € 199
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-10-18 Ginza, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo-to, 104-0061
Over deze accommodatie
Hotel Monterey La Soeur Ginza
Vergelijkbare accommodaties

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.074 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. JPY 3520 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Monterey Soeur Ginza
Monterey Soeur
Monterey Soeur Ginza
Hotel Monterey Lasoeur Ginza Tokyo, Japan
Monterey La Soeur Ginza Chuo
Hotel Monterey Soeur
Monterey La Soeur Ginza Tokyo
Hotel Monterey La Soeur Ginza Hotel
Hotel Monterey La Soeur Ginza Tokyo
Hotel Monterey La Soeur Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey La Soeur Ginza
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 nov 2024
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Michiel, Lochem
Reisde met partner
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiel
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Jo
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jo
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Masako
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
midori
Zakenreiziger
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
midori
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Hirotoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
7 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirotoshi
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
alexis
Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alexis
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SHIMIZU
Zakenreiziger
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIMIZU
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
YIN
31 okt 2025
Positief: Netheid
YIN
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
8 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
YUI
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jennifer
Reisde met een groep
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nobuhiro
19 okt 2025
Positief: Netheid
Nobuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Yoshio
19 okt 2025
Yoshio
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yi
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
olga
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
olga
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Farhanul
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farhanul
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Michiko
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michiko
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yasutake, Sendai
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasutake
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HARUKA
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUKA
1 nacht verbleven in augustus 2025

















