Hotel MyStays Asakusa
Hotel met een restaurant, in de buurt van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor Hotel MyStays Asakusa





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard Semi-Double Skytree View Room laden

Standard Semi-Double Skytree View Room
Alle foto's voor Deluxe Triple Tree View(Non-smoking) laden

Deluxe Triple Tree View(Non-smoking)
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, roken (Standard Small Double) laden

Standaard tweepersoonskamer, roken (Standard Small Double)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Standard Small Double) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Standard Small Double)
7,0 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Superior) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Superior)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Small Double with Tokyo Sky Tree View) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Small Double with Tokyo Sky Tree View)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (with Tokyo Sky Tree View) laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (with Tokyo Sky Tree View)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (Cleaning is Optional with Cost) laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (Cleaning is Optional with Cost)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standard Semi-Double Room Smoking laden

Standard Semi-Double Room Smoking
Alle foto's voor Standard Semi-Double Room Non smoking laden

Standard Semi-Double Room Non smoking
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Superior Semi-Double Room laden

Superior Semi-Double Room
Alle foto's voor Deluxe Triple (Non-smoking) laden

Deluxe Triple (Non-smoking)
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Akihabara Asakusabashi
Taito
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 257 beoordelingen
De prijs is € 90
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-21-11 Honjo, Sumida-ku, Tokyo, Tokyo-to, 130-0004
Over deze accommodatie
Hotel MyStays Asakusa
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Kameido
Hotel MyStays Kameido
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.014 beoordelingen
De prijs is € 37
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 1600 per dag
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen een toeslag die varieert afhankelijk van de accommodatiegrootte.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Asakusa MyStays
Hotel MyStays
Hotel MyStays Asakusa
MyStays
MyStays Asakusa
MyStays Asakusa Hotel
MyStays Hotel
MyStays Hotel Asakusa
Hotel Mystays Asakusa-Bashi Tokyo, Japan
Mystays Inn Asakusa-Bashi Hotel Taito
Hotel MyStays Asakusa Tokyo
MyStays Asakusa Tokyo
Hotel MyStays Asakusa Tokyo Japan
Hotel MyStays Asakusa Tokyo
MyStays Asakusa Tokyo
MyStays Asakusa
Hotel Hotel MyStays Asakusa Tokyo
Tokyo Hotel MyStays Asakusa Hotel
Hotel Hotel MyStays Asakusa
Hotel MyStays Asakusa Hotel
Hotel MyStays Asakusa Tokyo
Hotel MyStays Asakusa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel MyStays Asakusa
7,6
Goed
7,2
Netheid
7,2
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
17 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Beer
Zakenreiziger, Reisde met partner
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beer
8 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
S, Den Haag
13 nov 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
S
7 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Thomas
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Debbra
Reisde met een groep
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debbra
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Tomoyoshi
Zakenreiziger
14 nov 2025
Tomoyoshi
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Ritik
Reisde met partner
9 nov 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ritik
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ian
4 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mervyn
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mervyn
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Gaby
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaby
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
等
23 okt 2025
等
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SHINJI
Zakenreiziger
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINJI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Johnathan
11 okt 2025
Johnathan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
DoHyeon
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DoHyeon
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
BO XIANG
3 okt 2025
Positief: Personeel en service
BO XIANG
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Dannica
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Dannica
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Anthony
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fumihiro
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumihiro
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maricel
21 sep 2025
Maricel
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Josué
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josué
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Inderveer
16 sep 2025
Inderveer
3 nachten verbleven in september 2025

















