Fotogalerie voor Hotel Resol Stay Akihabara





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nishi Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 148
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-17-10 Kandasudacho, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Over deze accommodatie
Hotel Resol Stay Akihabara
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Akihabara
Hotel Resol Akihabara
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 792 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel
Hotel Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Stay Akihabara
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ZHI
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZHI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Susan, Glenbrook
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adela
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adela
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ひろき
22 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろき
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Francine
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dallas Ka Hoi
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dallas Ka Hoi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
11 sep 2025
Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adrianna
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrianna
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ショウタ
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ショウタ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andy
3 sep 2025
Andy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lothar
1 sep 2025
Lothar
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michel
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Junko
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joan
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joan
9 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Wing Yan
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Yan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Chi Lun
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Lun
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Naoe
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Naoe
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ping yin
5 aug 2025
Positief: Netheid
ping yin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ping yin
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ping yin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
いずみ
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いずみ
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julien Alexandre
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien Alexandre
7 nachten verbleven in juli 2025