Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Tokyo Dome
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Stay Akihabara





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.336 beoordelingen
De prijs is € 113
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-17-10 Kandasudacho, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Akihabara
Hotel Resol Akihabara
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 735 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel
Hotel Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Stay Akihabara
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Rob
11 jul 2025
Positief: Netheid
Rob
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
16 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
James
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lulzim, Albstadt
20 jun 2025
Lulzim
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
CHUN YIN JOHN
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUN YIN JOHN
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniela
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
12 jun 2025
Annie
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TOKUKO
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOKUKO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
?
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
カオリ
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオリ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yuna
Reisde met een groep
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuna
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kazuhisa
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhisa
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ling Ming
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling Ming
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
CHI MAN
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHI MAN
7 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jonathan
17 mei 2025
Jonathan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mary-Catherine
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary-Catherine
10 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bulent
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bulent
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
15 mei 2025
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
みか
Reisde met familie en kleine kinderen
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みか
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hussam
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hussam
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Baichuan
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baichuan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
2 nachten verbleven in februari 2025