Hotel Resol Stay Akihabara

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Tokyo Dome

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B)

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-17-10 Kandasudacho, Tokyo, Tokyo, 101-0041

In de buurt

  • Akihabara Elektrische Stad - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Kanda-schrijn - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Winkelbuurt Ameyoko - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Uenopark - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Keizerlijk paleis van Tokyo - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Iwamotocho - 2 min. lopen
  • Station JR Akihabara - 3 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪磯丸水産 - ‬2 min. lopen
  • ‪すた〜ず@Akiba - ‬1 min. lopen
  • ‪だん家 - ‬2 min. lopen
  • ‪雲林坊 - ‬3 min. lopen
  • ‪新時代 秋葉原電気街口店 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Stay Akihabara

Hotel in de buurt van Tokyo Dome
Hotel Resol Stay Akihabara bevindt zich in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo en Sensoji Tempel en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een bagageopslagruimte, een lift en een 24-uurs receptie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 132 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel
Hotel Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Stay Akihabara?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Resol Stay Akihabara te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Resol Stay Akihabara?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Stay Akihabara uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Resol Stay Akihabara?

Dit hotel ligt in Chiyoda, binnen 5 km afstand van Tokyo Dome, Keizerlijk paleis van Tokyo en Sensoji Tempel. Ook Tokyo Skytree en Tokyotoren liggen binnen 10 km afstand. Station Iwamotocho en Station JR Akihabara liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Resol Stay Akihabara

9,4

Uitzonderlijk

9,4

Netheid

9,4

Voorzieningen

9,6

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 210 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 295 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff! Super friendly and helpful! Really enjoyed our stay here.
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maron was the best along with every employee at this location. Their lounge area was well kept and clean. The fact that they had self-serving drink station with Melon soda, I'll be back to this hotel location.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

NANCY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely amenities, including instant coffee , tea and coin laundry all in the beautiful main lobby. L
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Brenda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient
5 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Laura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr geräumiges Zimmer, sauber, sehr zentral gelegen aber trotzdem abends ruhig. Einziger Kritikpunkt ist dass das Licht im Bad nur zusammen mit dem Licht im Zimmer angeht und es sehr hellhörig ist. Aber ansonsten sehr empfehlenswert!
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location and amazing facilities. Highly recommend!
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Ross

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good. Very helpful staff.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jayden

4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Katie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel that’s very conveniently located by JR and Metro lines, shops and restaurants. It’s a really wonderful hotel, with helpful and professional staff, comfortable and reasonable size rooms for its location in Tokyo. Excellent touches include the adorable little robot Maron that warmly greets you in reception, complimentary hot and cold drinks in the reception area with a nice work/break area.
Maron at Halloween
Hotel front
Walk over footbridge to shops and restaurants, train stations.
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved this hotel! Highly recommend! The room, lobby and staff are so lovely, and the robot Maron is the cutest! Will be back!
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

April, Pleasanton

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in started out fine but one we made it to our room things took a downward spiral. The bathroom sink faucet was loose and unstable, the back of the toilet seat was filthy and the bidet sprayed wildly. We reported this all to the front desk immediately in the hope it could be resolved before we returned in the evening. Unfortunately upon our return later that evening our concerns were not corrected, we again reported this to the front desk but there was a lack of understanding, once we brought a staff member to the room and showed them our concerns it was then finally resolved. The staff finally moved us to a new room and were very apologetic, we appreciated their kindness. After the room change our stay was wonderful.
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Anna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yushi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location. Safe.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lounge area was good to meet up with everyone in our party and to catch our breath and relax after a long day out.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Carmelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were super clean and comfortable.
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

ZHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋はちょっと狭く、空気清浄機を置いて欲しかったです。それ以外は完璧です。
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Susan, Glenbrook

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Adela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved our 6 night stay there so much we booked again for our last night. Very clean, has all the amenities you need, staff was super helpful and nice.
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

ひろき

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2回目の利用でしたが 快適に過ごせました ありがとうございました
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Francine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recommanderait n’importe quand.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Dallas Ka Hoi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice quiet boutique hotel at a very convenient location, walking distance from the Akihabara stations and major shopping area. The staff is very polite and helpful. Would highly recommend it.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place to stay in, love the area and the room
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Adrianna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was so perfect . It was located closely to multiple subway lines and an easily walkable neighborhood. The staff was professional and sweet. They also had the cutest robot staff member named maru.
2 nachten verbleven in september 2025