Hotel SUI Ginza Kyobashi by ABEST
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel SUI Ginza Kyobashi by ABEST





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (With a Shower room) laden

Tweepersoonskamer (With a Shower room)
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (With a Bathtub) laden

Tweepersoonskamer (With a Bathtub)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (With a Shower room) laden

Eenpersoonskamer (With a Shower room)
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (With a Bathtub) laden

Eenpersoonskamer (With a Bathtub)
8,0 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium Akihabara
Akihabara
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 284 beoordelingen
De prijs is € 160
18 jul - 19 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-9-1 Kyobashi, Chuo-ku, Tokyo, 1040031
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kyobashi
Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kyobashi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 71
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1300–1500 voor volwassenen en ca. JPY 1300–1500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Abest Ginza
Abest Ginza Kyobashi
Abest Ginza
Hotel Abest Ginza Kyobashi
Sui Ginza Kyobashi By Abest
Hotel SUI Ginza Kyobashi by ABEST Hotel
Hotel SUI Ginza Kyobashi by ABEST Tokyo
Hotel SUI Ginza Kyobashi by ABEST Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel SUI Ginza Kyobashi by ABEST
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 sep 2023
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Chittaranjan
20 jun 2025
Chittaranjan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Meow
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meow
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ayami
Zakenreiziger
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ayami
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sheryl
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheryl
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
AVA
Reisde met een groep
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AVA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jianqiang
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jianqiang
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Clemens Martin
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clemens Martin
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Samantha
1 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Aleksandra, San Jose
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aleksandra
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Roger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anais
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anais
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
A
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Luke
25 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Rose, Orange
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Rose
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nicola
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicola
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Naohisa
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naohisa
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfied Stat
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Takeyoshi
14 apr 2025
Takeyoshi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mary Jane
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Personeel en service
Mary Jane
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Colette
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colette
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met een groep
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
12 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Sui
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Good location, great staff, no so good rooms.
Sui
3 nachten verbleven in maart 2025