Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel&Co. Sagami





Beoordelingen
5,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer (Bunk Bed) laden

Twin kamer, gedeelde badkamer (Bunk Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 131
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-4-18, Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rembrandt Cabin Shinjuku Shin-Okubo
Rembrandt Cabin Shinjuku Shin-Okubo
- Gratis wifi
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 741 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Co. Sagami
Hotel&Co. Sagami Tokyo
Hotel&Co. Sagami Guesthouse
Hotel&Co. Sagami Guesthouse Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel&Co. Sagami
Beoordelingen
5,0
4,8/10
Netheid
5,6/10
Personeel en service
4,6/10
Voorzieningen
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 mei 2025
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Cameron
Reisde met familie
12 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
7 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Tomoyuki
Zakenreiziger
26 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoyuki
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Carli Jeanne
15 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carli Jeanne
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ilda
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilda
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alfredo
Reisde met een groep, Reisde met familie
5 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfredo
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Toshiyuki
Reisde met familie en kleine kinderen
18 dec 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Danny
30 nov 2024
Negatief: Netheid
Danny
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
jeongjin
18 nov 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
신주쿠중심에서 가까운 숙소
jeongjin
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Francesca Maria
29 okt 2024
Francesca Maria
7 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Yashira
6 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yashira
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Wei-Ping
Reisde met een groep
4 sep 2024
Positief: Personeel en service
Wei-Ping
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ana, Portland
Reisde met familie
17 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Alexander
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
7 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
R
12 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
R
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
SUNGBIN
Reisde met een groep
10 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너무 더럽고, 관리가 안되고 있는 숙소입니다.

SUNGBIN
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
NAOTO
3 mei 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOTO
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Ronald
Reisde met partner
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Ronald
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Luke, Maddington
Reisde met partner
9 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
???
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
???
30 mrt 2024
???
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
SATOSHI
26 mrt 2024
SATOSHI
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Carlos
Reisde met een groep
25 mrt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Carlos
3 nachten verbleven in maart 2024