Fotogalerie voor Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 155
16 okt - 17 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard kamer, roken laden

Standaard kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.492 beoordelingen
De prijs is € 144
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-8-10 Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
9.0 van 10, Fantastisch, 3.974 beoordelingen
De prijs is € 1.083
25 okt - 26 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HotelPetiBaliForestshinjuku3choumeten
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Tokyo
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Marie-Hélène
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid




Marie-Hélène
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mengfei
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mengfei
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Book this hotel, the amenities are unmatched
Stephanie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Quoc
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quoc
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
11 mei 2025
Philippe
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Valerie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Charming but Small
Valerie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Candice, Valley Glen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Candice
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
RHEEM
Zakenreiziger
19 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RHEEM
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Robert
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
9 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geoff
Reisde met familie
16 feb 2025
Negatief: Voorzieningen
Geoff
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillaume
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jared
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!
Jared
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lillian
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met partner
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
22 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Katharine
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katharine
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Sujiyit
22 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sujiyit
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
17 nov 2024
Mark
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Andressa
15 nov 2024
Andressa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ming
25 okt 2024
Ming
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
chi tak
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chi tak
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Frederik
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederik
5 nachten verbleven in oktober 2024