Inno Family Managed Hostel Roppongi
Hostel in Tokio, op 10 minuten lopen van Suntory Hall
Fotogalerie voor Inno Family Managed Hostel Roppongi





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken, gedeelde badkamer laden

Economy Twin kamer, niet-roken, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Economy slaapzaal, gemengde slaapzaal (Up to 16 persons) laden

Economy slaapzaal, gemengde slaapzaal (Up to 16 persons)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Economy slaapzaal, alleen voor vrouwen (Up to 16 persons) laden

Economy slaapzaal, alleen voor vrouwen (Up to 16 persons)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Economy driepersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer laden

Economy driepersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.025 beoordelingen
De prijs is € 226
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-7-2 Akasaka, Minato-ku, Tokyo, 107-0052
Over deze accommodatie
Inno Family Managed Hostel Roppongi
Vergelijkbare accommodaties

&And Hostel Akihabara
&And Hostel Akihabara
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Magnetron
- Keuken
8.4 van 10, Zeer goed, 186 beoordelingen
De prijs is € 82
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1500 per nacht (op 10 meter afstand; 24 uur geopend)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Inno Family Managed Hostel
Inno Family Managed Roppongi
Inno Family Managed
Inno Family Managed Hostel Roppongi Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Inno Family Managed Hostel Roppongi
6,8
6,6
Netheid
8,0
Locatie
7,4
Personeel en service
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Ren
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ren
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Kouhei, 札幌市
Zakenreiziger
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouhei
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
ATSUNARI
Zakenreiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また利用したいです。
ATSUNARI
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 sep 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
セキュリティ強化お 願いします☆
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
コスパ最高
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 mei 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
JEONGHO
7 mei 2019
JEONGHO
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Luon, Marunouchi
Zakenreiziger
7 apr 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luon
28 nachten verbleven in maart 2019

















