Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Ginza 1chome





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
19 van 19 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (with Beauty Device) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (with Beauty Device)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, alleen voor vrouwen laden

Tweepersoonskamer, alleen voor vrouwen
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Universal) laden

Twin kamer, niet-roken (Universal)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Premium Floor) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Premium Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with facial beauty device) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with facial beauty device)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,2 van 10
Zeer goed
(43 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, op Executive-verdieping laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, op Executive-verdieping
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Double Room Non Smoking laden

Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Premium Floor Superior Twin Room Non Smoking laden

Premium Floor Superior Twin Room Non Smoking
Alle foto's voor Premium Floor Double Room Non Smoking laden

Premium Floor Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Semi Double Room Non Smoking laden

Semi Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Superior Twin Room Non Smoking laden

Superior Twin Room Non Smoking
Alle foto's voor Premium Floor Semi Double Room Non Smoking laden

Premium Floor Semi Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room Non Smoking laden

Standard Twin Room Non Smoking
Alle foto's voor 【 YA-MAN×KOKO 】Face Lift Superior Twin-YAMAN Room laden

【 YA-MAN×KOKO 】Face Lift Superior Twin-YAMAN Room
Alle foto's voor 【 YA-MAN×KOKO 】Face Lift Semi Double-Yaman Room laden

【 YA-MAN×KOKO 】Face Lift Semi Double-Yaman Room
Misschien vind je dit ook leuk

GRAND HOSTEL LDK TOKYO NISHIKASAI
Edogawa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 12 beoordelingen
De prijs is € 61
24 aug - 25 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-5, Ginza, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKO HOTEL Ginza 1chome Hotel
KOKO HOTEL Ginza 1chome Tokyo
KOKO HOTEL Ginza 1chome Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Ginza 1chome
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Paulina
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Paulina
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tadakazu
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadakazu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
cherry ann
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cherry ann
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
HIROMI
16 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Skyler
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Skyler
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Li
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan, McKinney
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paulina
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paulina
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
cherry ann
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
cherry ann
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ナオキ
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナオキ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Reynaldo
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reynaldo
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Melanie
Reisde met een groep
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ying
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuko
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Keigo
Zakenreiziger
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keigo
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
fang
30 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fang
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ちひろ
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちひろ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
?
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
カオリ
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオリ
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shaoxiao
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaoxiao
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CHIKA
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIKA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hanh, Springfield
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Hanh
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
キョウコ
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
キョウコ
1 nacht verbleven in juli 2025