Fotogalerie voor KOKO HOTEL Tsukiji Ginza





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 88
27 okt - 28 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een diep ligbad
Alle foto's voor FamilieTwin kamer, niet-roken laden

FamilieTwin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een diep ligbad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een diep ligbad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor King Size Double Room laden

King Size Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Family Twin Room laden

Family Twin Room
Alle foto's voor Delux Twin Universal Design laden

Delux Twin Universal Design
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Hollywood Double Room laden

Hollywood Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.512 beoordelingen
De prijs is € 143
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 8 8 Tsukiji, Tokyo, Tokyo Prefecture, 104-0045
Over deze accommodatie
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Vergelijkbare accommodaties

Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.847 beoordelingen
De prijs is € 264
11 nov - 12 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Tokyo
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Amber
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
ALLY WONG
Reisde met familie en kleine kinderen
11 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ALLY WONG
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bertha Angelica
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bertha Angelica
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuel
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yasumune
10 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasumune
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
SOKHA, RENTON
Reisde met familie
9 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SOKHA
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Thayer, Indian Trail
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thayer
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Hidetsugu
Zakenreiziger
2 okt 2025
Positief: Netheid
Hidetsugu
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Chad
Reisde met partner
30 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Chad
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Gerald, Calgary
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Gerald
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
john
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
5 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Denise
Reisde met familie
25 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kalan
Reisde met partner, Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kalan
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
keiko
22 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
keiko
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Grenalda
22 sep 2025
Grenalda
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Khan
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khan
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
john
Zakenreiziger, Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jaimee
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaimee
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kayo
19 sep 2025
Kayo
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Samira
19 sep 2025
Positief: Personeel en service
Samira
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kumar
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumar
6 nachten verbleven in september 2025