Kamata In Social

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Tokio

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Wasvoorzieningen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(38 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5-6-3 Kamata , Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0052

In de buurt

  • Kamata Hachiman-schrijn - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Ota City General Gymnasium - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Park van Nishikamata - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Ikegami Honmonji-tempel - 5 min. rijden - 2.4 km
  • Ryushi-museum - 5 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Kamata - 6 min. lopen
  • Kamata Ikegami Lijnstation - 8 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪日高屋 - ‬3 min. lopen
  • ‪横浜道蒲田店 - ‬2 min. lopen
  • ‪餃子の王将 - ‬2 min. lopen
  • ‪鳥貴族 蒲田東口店 - ‬2 min. lopen
  • ‪三田製麺所 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Kamata In Social

Hotel in de buurt van Baai van Tokio
Als je bij Kamata In Social verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, gratis vervoer naar de luchthaven en stomerij-/wasservices. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis kranten, koffie/thee in de lobby en een waterkoeler
  • Een bagageopslagruimte, een automaat en een 24-uurs receptie
  • Een lift
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 60 gastenkamers bieden leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tussen 05.00 uur en 10.00 uur
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 05.30 uur tot 10.00 uur
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

BusinessHotel SocialKamata
BusinessHotel Social Kamata Hotel
BusinessHotel Social Hotel
BusinessHotel Social
Business Hotel Social
Business Social Kamata
Hotel Business Hotel Social Kamata Tokyo
Tokyo Business Hotel Social Kamata Hotel
Hotel Business Hotel Social Kamata
Business Hotel Social Kamata Tokyo
BusinessHotel Social Kamata
Business Social
BusinessHotel SocialKamata
Kamata In Social Hotel
Kamata In Social Tokyo
Kamata In Social Hotel Tokyo
Business Hotel Social Kamata

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kamata In Social?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Kamata In Social te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kamata In Social?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Kamata In Social uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt Kamata In Social een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek tussen 05.00 uur en 10.00 uur gratis vervoer naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Kamata In Social?

Dit hotel ligt in Ota, op 3,9 km van Baai van Tokio en op 4,1 km van Aquarium van Shinagawa. Ook Tokyotoren en Congrescentrum Tokyo Big Sight liggen binnen 15 km afstand. Kamata Ikegami Lijnstation ligt op 8 minuten lopen en naar Station Kamata is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Kamata In Social

8,6

Uitstekend

8,4

Netheid

8,4

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 169 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 151 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 379 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rudy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Small rooms and a little outdated, but they serve their purpose, and they are clean. Friendly staff. 10 min walk to Kamata train station, so location is ideal. Breakfast is included and although quite basic, everything to start your busy day is present. The small lounge, which also serves as the breakfast room, is open 24/7 with free hot and cold drinks available. There's limited seating so it might be crowded in the morning.
15 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel. Very friendly staff. Ideal location. Good breakfast and 24h drinks available (tea and sport drink amongst others)
12 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物自体は古く、部屋の中はきれいでした。モーニングブッフェが早朝4時半から無料サービスなのも良いです。何より、羽田空港まで無料送迎がある(要予約)ので、羽田早朝発の場合の前泊として非常に良いです。スタッフの方の対応も丁寧でした。
1 nacht verbleven in december 2025

4/10 – Matig

HIROSHI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空調(煖房)が暑すぎて、調整して下さいとスタッフにお願いしたが集中管理だから無理ですと言われた。外壁の窓を開けて調整して下さいと言われ、開けたら寒いし大変でした。個別空調かどうか教えてほしいです。 ですが朝食は大変おいしかったです。
1 nacht verbleven in december 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hideharu

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
壁が薄く隣の部屋の音がうるさい。空港への送迎バスの運転が非常に荒く、とても客を乗せているとは思えない。
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

フェリシティ

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
丁寧に対応していただけました。 朝食もありがたかったです。 また、空港までの送迎が大変助かりました。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room and very nice staff.
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Takayuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid
設備に古さを感じるが、その他の面では良い。羽田に早く到着する為に泊まると割り切る感じ
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

ARAI

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
羽田発の朝早い便で出発するため、空港までのシャトルバスのサービスがあるホテルを探し、こちらに宿泊しました。 駅からは程よい距離で少し見つけにくいかもしれませんが、そこはマップに頼って行けば大丈夫です。 ホテルは古さが否めませんが、朝食サービスが4:30から、またラウンジ自体は24時間オープンで、スープやドリンクが飲み放題。またスタッフの方もとても気持ち良い接客で、好感が持てました。壁が薄いのか隣の人の声が聞こえる時もありましたが、まあ寝るだけなので。蒲田駅周辺は買い物しやすく、また食事ができるお店もあるので、面白かったです!
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Kimiyasu

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
建物は古いが朝食含めて充分満足。周辺環境殺風景でラブホテルがそばに複数あるのはイマイチだが、宿泊には無関係なのでよしとしましょう。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ジュリ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yu Hsuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

MISA

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Natalie, Los Angeles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did solo travel and this room was enough to accommodate myself and all my items. Had a mini fridge and basic amenities. Wish there was a microwave in the room, but there's one downstairs and to be honest, just take advantage of the local cuisine. 7/11 was also extremely close by. I thought the host was super sweet and everyone was polite and friendly. Breakfast was great and I mean it when I say this is exactly what was needed after a long flight. Will stay again! Thanks so much!
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ryan, Irvine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes. the breakfast menu fresh.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

裕子

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とろろ芋があって嬉しかった。 お味噌汁の具に乾燥海藻があると良かったです。 ありがとうございました
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kendra

Positief: Netheid, voorzieningen
Clean, easy to communicate with! Airport shuttle was great! Everything was good!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kendra

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Tomohiro

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

RUIYING

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mari, Oceanside

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast and the staff service was excellent. Thank you very much.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Olivia Rosemary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kausuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は年季が入っていますが、清潔に保たれ、夜も静かで、朝食は充実しているので、お値打ち感はあります。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Caryn

1 nacht verbleven in september 2025