Fotogalerie voor KARIO Sasazuka





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Quadruple Room
Alle foto's voor Kamer (Loft Bed) laden

Kamer (Loft Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Alle foto's voor Loft Bed Room laden

Loft Bed Room
Double Room
Two-Bedroom Suite
Standard Apartment
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nishi Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 154
14 okt - 15 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-56-7 Sasazuka, Tokyo, Tokyo, 151-0073
Over deze accommodatie
KARIO Sasazuka
Vergelijkbare accommodaties

Himalaya Cloud Hotel
Himalaya Cloud Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 142 beoordelingen
De prijs is € 148
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, Merpay, LINE Pay en PayPal.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kario Sasazuka Hotel Tokyo
Kario Sasazuka Hotel
Kario Sasazuka Tokyo
Hotel Kario Sasazuka Tokyo
Tokyo Kario Sasazuka Hotel
Kario Sasazuka Terrace Hotel Tokyo
Kario Sasazuka Terrace Hotel
Kario Sasazuka Terrace Tokyo
Hotel Kario Sasazuka Terrace Tokyo
Tokyo Kario Sasazuka Terrace Hotel
Hotel Kario Sasazuka Terrace
Kario Sasazuka
Kario Sasazuka Terrace Tokyo
KARIO Sasazuka Hotel
KARIO Sasazuka Tokyo
Kario Sasazuka Terrace
KARIO Sasazuka Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KARIO Sasazuka
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,4
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yvette
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvette
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Melinda
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melinda
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yongchul
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yongchul
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aaron
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
20 sep 2025
Jeremy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dave
19 sep 2025
Dave
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Akhlakur
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akhlakur
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Totrinh
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Totrinh
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vera
Reisde met een groep, Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vera
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zenaida
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zenaida
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ravi
23 aug 2025
Ravi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ravi
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ravi
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ischabelli
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ischabelli
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher, Mission
11 aug 2025
Christopher
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
9 aug 2025
Sarah
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alan, Minneapolis
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
qingping
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
qingping
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
Reisde met familie en kleine kinderen
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kyoko
30 jul 2025
Positief: Personeel en service
Kyoko
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sofonias
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Sofonias
5 nachten verbleven in juli 2025