Fotogalerie voor LOF HOTEL Shimbashi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Economy tweepersoonskamer, 1 queensize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Economy Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Economy Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, meerdere bedden laden

Superior Twin kamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Lazy Suite Twin Room laden

Lazy Suite Twin Room
Alle foto's voor Studio Twin Room laden

Studio Twin Room
Alle foto's voor Studio Double Room laden

Studio Double Room
Alle foto's voor Corner Double Room laden

Corner Double Room
Alle foto's voor Corner Twin Room laden

Corner Twin Room
Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Standard Twin Room With Sofa
Superior Twin Room, Multiple Beds
Corner Twin Room With Sofa Bed
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.502 beoordelingen
De prijs is € 139
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-23-4 Shinbashi, Minato City, Tokyo, Tokyo, 105-0004
Over deze accommodatie
LOF HOTEL Shimbashi
Vergelijkbare accommodaties

KOKO HOTEL Shimbashi Onarimon
KOKO HOTEL Shimbashi Onarimon
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 865 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 2 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LOF HOTEL Shimbashi Hotel
LOF HOTEL Shimbashi Tokyo
LOF HOTEL Shimbashi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over LOF HOTEL Shimbashi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
kaori
Zakenreiziger
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kaori
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Margherita
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margherita
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alejandra Alcantara
Reisde met een groep
18 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra Alcantara
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ryoma
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoma
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Lili
Zakenreiziger
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lili
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUSHI
9 sep 2025
TAKUSHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hinari
8 sep 2025
Hinari
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ちあき
Zakenreiziger
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちあき
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Naoki
5 sep 2025
Naoki
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
義康
Zakenreiziger
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
義康
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
彩月。
31 aug 2025
彩月。
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Murat Onur
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murat Onur
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Sung
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Sung
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takahiro
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
10/10 – Uitstekend
Masaaki
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge, Portland
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIYA
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIYA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge, Portland
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
18 aug 2025
??
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
wanhao
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
wanhao
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TSUYOSHI
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
アツシ
14 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
アツシ
1 nacht verbleven in augustus 2025