Fotogalerie voor Nest Hotel Tokyo Hanzomon





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 136
20 okt - 21 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Semi Double Room laden

Semi Double Room
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 twijfelaar laden

Economy tweepersoonskamer, 1 twijfelaar
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Economy Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 twijfelaar laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 twijfelaar
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor King Room laden

King Room
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, meerdere bedden laden

Standaard Twin kamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken (Adjoining Room) laden

Economy Twin kamer, niet-roken (Adjoining Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Hollywood Twin Room 2 Single bed laden

Hollywood Twin Room 2 Single bed
Alle foto's voor Run of House laden

Run of House
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.493 beoordelingen
De prijs is € 141
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-18 Hayabusacho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo, 102-0092
Over deze accommodatie
Nest Hotel Tokyo Hanzomon
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Monterey Hanzomon
Hotel Monterey Hanzomon
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 126
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NEST HOTEL HANZOMON
NEST TOKYO HANZOMON
NEST HANZOMON
Nest Hotel Tokyo Hanzomon Japan
Nest Tokyo Hanzomon Tokyo
NEST HOTEL TOKYO HANZOMON Hotel
NEST HOTEL TOKYO HANZOMON Tokyo
NEST HOTEL TOKYO HANZOMON Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nest Hotel Tokyo Hanzomon
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Christiaan
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christiaan
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Maarten
10 apr 2024
Maarten
10 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Lisa, Breda
Reisde met partner
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 nov 2018
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Charissa
Reisde met familie en kleine kinderen
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charissa
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
MASARU
22 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MASARU
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
chiaki
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiaki
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YOSHIYUKI, Kyoto Fushimiku
Zakenreiziger
12 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIYUKI
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mari
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Adrian
Reisde met familie en kleine kinderen
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Adrian
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ruby
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruby
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met een groep
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
8 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Thomas
29 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cheryl, Calgary
Reisde met partner
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheryl
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chaska
29 aug 2025
Chaska
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
裕治
27 aug 2025
裕治
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Kelly
27 aug 2025
Kelly
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuri
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Yuri
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jessie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessie
7 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ross
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ross
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
shin
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Seiki
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ESTEBAN
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ESTEBAN
6 nachten verbleven in juli 2025