Fotogalerie voor Nohga Hotel Akihabara Tokyo





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 190
5 nov - 6 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Shower booth only) laden

Tweepersoonskamer (Shower booth only)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (Shower booth only) laden

Superior tweepersoonskamer (Shower booth only)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Shower booth only) laden

Twin kamer (Shower booth only)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Design kamer, niet-roken (Gaming Bunk) laden

Design kamer, niet-roken (Gaming Bunk)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (King) laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (King)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken (King, Extra Bed) laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken (King, Extra Bed)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.098 beoordelingen
De prijs is € 144
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-10-11 Sotokanda, Tokyo, Tokyo, 110-0021
Over deze accommodatie
Nohga Hotel Akihabara Tokyo
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Ueno Tokyo
Nohga Hotel Ueno Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.007 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3500 voor volwassenen en ca. JPY 3500 voor kinderen
- Toeslag voor beveiligd parkeren: JPY 3000 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 6000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nohga Akihabara Tokyo Tokyo
NOHGA HOTEL AKIHABARA TOKYO Hotel
NOHGA HOTEL AKIHABARA TOKYO Tokyo
NOHGA HOTEL AKIHABARA TOKYO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nohga Hotel Akihabara Tokyo
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nass
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nass
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Drs. Marc
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer, centrale ligging, goede service
Drs. Marc
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sofie
24 okt 2024
Sofie
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
康一
Zakenreiziger
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
康一
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brendan
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
2/10 – Ontzettend slecht
Elizabeth
2 okt 2025
Elizabeth
11 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Micaela
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Micaela
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ankit
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ankit
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marcel
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Marcel
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
joel
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
joel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Don
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Davide
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davide
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Evan
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jedidiah
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jedidiah
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shamal
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shamal
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Davide
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davide
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Seiichiro
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid
Seiichiro
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Landon
Reisde met een groep
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Landon
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
14 sep 2025
Nathan
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Liam Thomas
13 sep 2025
Liam Thomas
21 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Garrett
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Garrett
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in september 2025