Fotogalerie voor 9h nine hours Ningyocho





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Capsule) laden

Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule) laden

Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Special Offer - Capsule) laden

Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Special Offer - Capsule)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Special Offer - Capsule) laden

Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Special Offer - Capsule)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Two Capsule) laden

Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Two Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Two Capsule) laden

Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Two Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Special Offer - Two Capsule) laden

Kamer, alleen voor vrouwen, niet-roken (Special Offer - Two Capsule)
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Special Offer - Two Capsule) laden

Kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Special Offer - Two Capsule)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.513 beoordelingen
De prijs is € 163
29 okt - 30 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-10-1 Nihonbashiningyocho, Tokyo, Tokyo, 103-0013
Over deze accommodatie
9h nine hours Ningyocho
Vergelijkbare accommodaties

9h nine hours Akasaka
9h nine hours Akasaka
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.2 van 10, Zeer goed, 823 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
nine hours Ningyocho
9h nine hours Ningyocho Tokyo
9h nine hours Ningyocho Capsule hotel
9h nine hours Ningyocho Capsule hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 9h nine hours Ningyocho
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eleanor
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Eleanor
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Luca, Toronto
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ching Lin Cecilia
25 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching Lin Cecilia
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jonathan
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joerg
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joerg
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Laura, Chula Vista
5 sep 2025
Laura
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eugene
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eugene
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Neerav, Markham
25 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neerav
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
michihisa
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
michihisa
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Nathan
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KIHARA, Fukuyama Minamizaouchou
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIHARA
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Kit
11 aug 2025
Chun Kit
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
のりまさ
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
のりまさ
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
みな
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みな
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHINJI
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KA KIN
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA KIN
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kayoko
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kayoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
としのり
Zakenreiziger
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
としのり
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
rongxian
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rongxian
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ゴックヒェン
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ゴックヒェン
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nadia
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nadia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mariko
23 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
1 nacht verbleven in juli 2025