Fotogalerie voor Nippon Seinenkan Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
20 okt - 21 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Queen) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Queen)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, niet-roken laden

Superior eenpersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(81 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Small Double) laden

Superior kamer, niet-roken (Small Double)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Large) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Large)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Large bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Large bed)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(34 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-1 Kasumigaoka cho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0013
Over deze accommodatie
Nippon Seinenkan Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Nishi Shinjuku PREMIER
Daiwa Roynet Hotel Nishi Shinjuku PREMIER
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.029 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nippon Seinenkan Hotel Tokyo
Nippon Seinenkan Tokyo
Nippon Seinenkan
Nippon Seinenkan Hotel Hotel
Nippon Seinenkan Hotel Tokyo
Nippon Seinenkan Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nippon Seinenkan Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Capelle aan den IJssel
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ducks
Zakenreiziger
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ducks
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
toshimi
Zakenreiziger
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshimi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vivek
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivek
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AINA
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AINA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karen Xiaoting, Montreal
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen Xiaoting
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Delaney
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delaney
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tyler J
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler J
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Max
Reisde met familie
26 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Max
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Karl
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mareya
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mareya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHIMADA
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIMADA
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MASAAKI
8 sep 2025
MASAAKI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandre
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ai
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ai
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
1 sep 2025
Ryan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yumiko
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mai
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
2 nachten verbleven in augustus 2025