OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
Hotel met een 24-uurs receptie, op 2 minuten lopen van Sensoji Tempel
Fotogalerie voor OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts





Beoordelingen
9,0 op 10 â
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 129
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (YAGURA) laden

Kamer, niet-roken (YAGURA)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (YOSE) laden

Twin kamer, niet-roken (YOSE)
9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, uitzicht op stad (YOSE) laden

Twin kamer, niet-roken, uitzicht op stad (YOSE)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (YOSE) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (YOSE)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Aoyama Premier
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-15-5 Hanakawado, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0033
Over deze accommodatie
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
Vergelijkbare accommodaties

Asakusa Tobu Hotel
Asakusa Tobu Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.004 beoordelingen
De prijs is â¬Â 125
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 500â2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts Tokyo
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 â Redelijk
Ester
Reisde met partner
9 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Ester
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 â Uitstekend
Truc
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Truc
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Irene May, Belleville
28 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene May
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Steph
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steph
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Nicole
Reisde met een groep
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 â Goed
ããã·
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ããã·
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Barry
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Christina
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Eric
Reisde met familie en kleine kinderen
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Samantha
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Christie, Mississauga
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Christie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Lauren
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Lauren
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
Cristin
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
ANDREW
8 okt 2025
ANDREW
11 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Elise
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elise
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Nicole
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
TAKAKO
Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Oliver
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oliver
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 â Ontzettend slecht
Yoshiyuki
15 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Jinshan
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jinshan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 â Uitstekend
Laura
Reisde met een groep
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
???
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2025

















