OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Hotel in het stadscentrum in Tokio, met een 24-uurs receptie, bij een treinstation/metro
Fotogalerie voor OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 189
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Diep bad
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Takanawa (Shinagawa Area)
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.018 beoordelingen
De prijs is € 120
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-3-2 Akasaka, Minato, Tokyo, 107-0052
Over deze accommodatie
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Vergelijkbare accommodaties

OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 206 beoordelingen
De prijs is € 166
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 900 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en LINE Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Ethan
Reisde met partner
26 nov 2025
Negatief: Netheid
Ethan
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Antonino
Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonino
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
13 nov 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
15 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paula, ottawa
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ana
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Alison
26 okt 2025
Alison
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mitchell, Sydney
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitchell
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Eric
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yusra
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusra
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
James
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
James
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Meixian
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meixian
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ヒロシ
15 sep 2025
ヒロシ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alice
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
shigeki
16 aug 2025
shigeki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Laurent, Toulouse
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurent
23 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
c
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
c
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory, Calgary
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
7 nachten verbleven in juni 2025

















