Fotogalerie voor Palace Japan Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
27 okt - 28 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer (2 Bunk Beds) laden

Vierpersoonskamer (2 Bunk Beds)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een (laptop)kluis
Alle foto's voor Twin kamer (1 Bunk Bed) laden

Twin kamer (1 Bunk Bed)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een (laptop)kluis
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een (laptop)kluis
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, alleen voor vrouwen laden

Eenpersoonskamer, alleen voor vrouwen
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een (laptop)kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer (2 Bunk Beds) laden

Driepersoonskamer (2 Bunk Beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een (laptop)kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.513 beoordelingen
De prijs is € 163
29 okt - 30 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-31-6, Kiyokawa, Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to, 111-0022
Over deze accommodatie
Palace Japan Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hotel STAY&GO Iriyakita
Hotel STAY&GO Iriyakita
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Magnetron
8.4 van 10, Zeer goed, 135 beoordelingen
De prijs is € 51
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en R Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Pakketten kunnen in ontvangst worden genomen van 09.00 uur - 18.00 uur.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Palace Japan
Japan Palace
Japan Palace Hotel
Palace Hotel Japan
Palace Japan
Palace Japan Hotel
Palace Japan Tokyo
Palace Japan Hotel Tokyo
Palace Japan Hotel Hotel
Palace Japan Hotel Tokyo
Palace Japan Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Palace Japan Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 aug 2018
Positief: Personeel en service
20 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
K, Holland
25 okt 2013
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel for such a nice price
K
8/10 – Goed
Shuk Kuen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuk Kuen
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HANA
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HANA
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
えいじ
Zakenreiziger
17 sep 2025
えいじ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ようこ
Zakenreiziger
25 aug 2025
ようこ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mayu
21 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayu
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIDETO
14 aug 2025
HIDETO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonas
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonas
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Wai Lin Olivia
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Lin Olivia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hon Man
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hon Man
6 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ruriko
30 jul 2025
ruriko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Thibault
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thibault
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bik-Kee
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bik-Kee
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Marife
16 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marife
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anny
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome experience!
Anny
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ingeborg Amy
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ingeborg Amy
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
2 jul 2025
Jason
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Adolfo
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adolfo
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
fumiko
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fumiko
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Hok Ming
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hok Ming
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Candelaria Jazmin, Mexico
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Candelaria Jazmin
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ming
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming
3 nachten verbleven in mei 2025