Quintessa Hotel Tokyo Ginza
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Theater Kabuki-za
Fotogalerie voor Quintessa Hotel Tokyo Ginza





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 96
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Moderate Double Room laden

Moderate Double Room
Alle foto's voor Hollywood Twin Room laden

Hollywood Twin Room
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Moderate) laden

Tweepersoonskamer (Moderate)
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer (Hollywood Twin) laden

Kamer (Hollywood Twin)
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Universal Room laden

Universal Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Hamamatsucho Daimon
Minato
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 348 beoordelingen
De prijs is € 176
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-11, Ginza, Chuo, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
Quintessa Hotel Tokyo Ginza
Vergelijkbare accommodaties

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.090 beoordelingen
De prijs is € 196
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. JPY 710 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quintessa Tokyo Ginza Tokyo
Quintessa Hotel Tokyo Ginza Hotel
Quintessa Hotel Tokyo Ginza Tokyo
Quintessa Hotel Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Quintessa Hotel Tokyo Ginza
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met familie
23 nov 2025
Positief: Netheid
Patricia
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met familie
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
8 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Xia
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xia
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Joan
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joan
8 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Paula
Reisde met partner
14 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Paula
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
FELIPE GUILHERME LACOWICZ
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FELIPE GUILHERME LACOWICZ
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Eduard
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduard
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tiffany
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jimmy
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimmy
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
John
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
7 nov 2025
Andrew
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zoey
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoey
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
natalia
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Voorzieningen
natalia
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AV
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AV
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kathrina
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathrina
6 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Emanuel
Reisde met partner
2 nov 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emanuel
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karla
2 nov 2025
Karla
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ziyue
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziyue
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Han
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Han
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Guadalupe
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Guadalupe
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
INMER
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
INMER
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Ai Thuy, Grand Prairie
26 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ai Thuy
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sarena
23 okt 2025
Sarena
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus
19 okt 2025
Jesus
3 nachten verbleven in oktober 2025
















