Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Quintessa Hotel Tokyo Haneda Comic & Books





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standard Twin Room Non-smoking laden

Standard Twin Room Non-smoking
Alle foto's voor Standard Single Room Non-smoking laden

Standard Single Room Non-smoking
Alle foto's voor Standard Double Room Non-smoking laden

Standard Double Room Non-smoking
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
240cm Wide Bed X 1 [Hollywood Twin Room] [Non-Smoking]
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Alle foto's voor Deluxe Twin laden

Deluxe Twin
Misschien vind je dit ook leuk

The Okura Tokyo
Minato
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 705 beoordelingen
De prijs is € 662
3 sep - 4 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-25-13 Minamikamata, Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 1440035
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RELIEF PREMIUM Haneda RELIEF Hotel Tokyo
RELIEF PREMIUM Haneda RELIEF Hotel
RELIEF PREMIUM Haneda RELIEF Tokyo
RELIEF PREMIUM Haneda RELIEF
Relief Premium Haneda
Book RELIEF PREMIUM Haneda
RELIEF PREMIUM Haneda by RELIEF
Quintessa Hotel Tokyo Haneda Comic Books
Quintessa Hotel Tokyo Haneda Comic & Books Hotel
Quintessa Hotel Tokyo Haneda Comic & Books Tokyo
Quintessa Hotel Tokyo Haneda Comic & Books Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quintessa Hotel Tokyo Haneda Comic & Books
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
EMI
1 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
EMI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Keiko
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
kimiko
22 jun 2025
Positief: Netheid
kimiko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chihiro
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
GREYSTOKER
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GREYSTOKER
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bane
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bane
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus
Reisde met een groep
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jesus
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Josue
Reisde met een groep
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josue
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
30 apr 2025
Alejandra
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dang
30 apr 2025
Dang
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yau Man
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性格比高
Yau Man
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edith
Reisde met een groep
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edith
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
takashi
Zakenreiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
takashi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Noriyuki
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriyuki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kiguchi
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiguchi
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gen
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gen
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Kie
7 apr 2025
Negatief: Netheid
Kie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alaine
4 apr 2025
Alaine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
William, Peachtree City
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
James
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Quehan
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quehan
1 nacht verbleven in maart 2025