remm plus Ginza
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor remm plus Ginza





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 172
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(97 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(51 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Corner Twin Room laden

Corner Twin Room
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Corner Twin Room) laden

Twin kamer, niet-roken (Corner Twin Room)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een bidet
Double Or Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shimbashi (Ginza area)
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.013 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-11 Ginza, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
remm plus Ginza
Vergelijkbare accommodaties

the b ginza
the b ginza
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.395 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
remm plus Ginza Hotel
remm plus Ginza Tokyo
remm plus Ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over remm plus Ginza
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Fat Keung
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fat Keung
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chin-Ming
28 okt 2024
Chin-Ming
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Chin-Ming
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chin-Ming
6 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Chin-Ming
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chin-Ming
3 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Linda
Reisde met familie
22 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
We hadden beter verwacht.
Linda
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Leanne
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leanne
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hilary
Reisde met familie
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilary
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin, Milton
Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Savina
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Savina
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Charity
Reisde met een groep
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charity
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
kent
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kent
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AV
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AV
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met een groep
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Victoria
4 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Deborah
5 nov 2025
Deborah
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
5 nov 2025
Jean
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jamuna
Reisde met partner, Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamuna
6 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jaime
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jaime
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Patrixia
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrixia
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Stephan
29 okt 2025
Stephan
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jordi
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordi
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Blossom
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blossom
7 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tejas
25 okt 2025
Positief: Netheid
Tejas
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ana fernanda
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana fernanda
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ruby
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruby
3 nachten verbleven in oktober 2025

















