Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Richmond Hotel Premier Tokyo Schole

3.5 out of 5
Richmond Hotel Premier Tokyo Schole
1-10-3 Oshiage, Sumida, Tokyo

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 693 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 247 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ju

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 17 mei 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

8/10 – Goed

??

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルはよかったのですが料金プランがもう少し安かったら泊まりやすいとおもいます。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 14 mei 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お客様からいただいたご貴重な意見を今後に生かしてまいります。ありがとうございました。

8/10 – Goed

YUKINOBU

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物内に駐車場、スーパー、生活用品店があるので便利。また駅やスカイツリーも至近距離なので観光に便利なホテルです。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hazuki op 3 mei 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただき誠にありがとうございます。お客様にホテル周辺環境を便利と感じていただけたようで大変嬉しく存じます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hazuki op 3 mei 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。お客様からポジティブな評価をいただき大変嬉しい限りでございます。お客様のまたのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。この度は、貴重な投稿をお寄せいただきまして誠にありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

MASANORI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフさんの接客の感じがすごく良かった。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hazuki op 1 mei 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきありがとうございます。私どものホテルのスタッフへポジティブなフィードバックを頂き大変嬉しい限りでございます。お客様にまた訪れていただける機会をいただけることを願っております。

8/10 – Goed

Msami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hazuki op 1 mei 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきありがとうございます。ポジティブな評価をいただき大変嬉しく存じます。お客様のまたのお越しを心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right across the street from Tokyo Skytree and it’s dining options. Good breakfast and also a very nice grocery store just below
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 29 apr 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you found our location convenient.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Trang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superb stay, staff were very helpful and excellent location.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front desk op 21 apr 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

6/10 – Redelijk

Mark

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hazuki op 5 mei 2024
Thank you for your feedback. We would like to know if you have anything that you concerned and wished us to improve during your stay. We will try our best to provide our guests wonderful experiences.

10/10 – Uitstekend

Ching-Ya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 16 apr 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you found our location convenient.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Benjamin Ponce Baldivino

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is good, one ride to airport, walking distance to shopping area and skytree tower. Will definitely stay over again.
11 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hazuki op 13 apr 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you found our location convenient.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

8/10 – Goed

のぞみ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント 葉月 op 7 apr 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただき誠にありがとうございます。お客様にご満足いただけたこと、大変嬉しい限りです。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Hisato

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が良かった
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 4 apr 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただき誠にありがとうございます。スタッフへのお褒めのお言葉を賜り、大変嬉しく存じます。今後とも快適にお過ごしいただけるよう、スタッフ一同努めて参りますので、お気づきの点等ございましたら、お気軽にお申し付けくださいませ。この度は貴重なお時間にご投稿いただきましたこと、心よりお礼申し上げます。またのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Debdoot

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and staff and overall hotel amenities
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 31 mrt 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Kiran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location, easy and convenient access to Tokyo metro. Also direct train line from Narita Airport, surrounding area is safe and has so many good dining options. Room is clean and staff is friendly, highly recommended for first time travelers.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 31 mrt 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 31 mrt 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Lori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location right across the mall and train station. I would most definitely stay at this hotel again. The rooms were clean and everything was very organized. The customer service was great!
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk Kadowaki op 28 mrt 2024
Thank you for staying at Richmond Hotel Premier Tokyo Schole.We hope you had a pleasant stay with us.We hope you were satisfied with your stay.We look forward to having you stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Nisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front desk op 24 mrt 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

8/10 – Goed

SATOSHI

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント 葉月 op 9 apr 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。お客様からポジティブな評価をいただき大変嬉しい限りでございます。お客様のまたのご利用をスタッフ一同心よりお待ちしております。この度は、貴重な投稿をお寄せいただきまして誠にありがとうございました。

8/10 – Goed

イッペイ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルフロント op 24 mrt 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。ご滞在をお楽しみいただけたようで、大変嬉しく存じます。お客様のまたのご利用お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Kazu, Dartford

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルフロント op 18 mrt 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。ご満足いただけたようで大変嬉しく存じます。お客様の再訪をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Shoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルフロント op 12 mrt 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただき誠にありがとうございます。お客様にご滞在をお楽しみいただけたようで大変嬉しく存じます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

MITSUE

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 31 mrt 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Eng Ling Janissa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place with shopping and subway nearby. Easy access to all location.
Reactie van Front Desk op 26 feb 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

8/10 – Goed

ひろふみ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインもさらにスムーズに。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ホテルフロント op 1 mrt 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。チェックインの際にご不便をお掛けいたしましたことお詫び申し上げます。大変申し訳ございません。スタッフ一同、お客様により快適にご滞在頂けますようサービスに努めて参りますので、機会がございましたらまた私どものホテルをご検討いただけますと幸いでございます。最後になりましたが、この度はお忙しい中クチコミをご投稿くださり感謝申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Miu

7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front desk op 24 mrt 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Ka Yiu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are polite and friendly, the room is clean and it's near the metro station. I am satisfied overall.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk : Y. J. Inomata op 24 feb 2024
Dear, Mr. / Ms. Ka Yiu,Thank you for staying at Richmond Hotel Premier Tokyo Schole.Thank you again for your high evaluation of your stay.Encouraged by your positive feedback, all of us at Richmond Hotel Premier Tokyo SCORE will make further efforts to satisfy our guests.We look forward to seeing you again next time.

10/10 – Uitstekend

アキコ

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とっても綺麗で良いホテルでした。お部屋のコスメがミキモトなのが凄く良かったです。また利用したいと思っています。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 12 feb 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただき誠にありがとうございます。室内のアメニティにつきましてお褒めのお言葉を頂き、誠にありがとうございます。本日はご宿泊いただき誠にありがとうございます。またのご利用心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

WALING

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 12 feb 2024
Thank you for your high rating.We look forward to serving you again.

2/10 – Ontzettend slecht

junichi

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van フロントデスク op 9 feb 2024
この度は、当ホテルに関する貴重なご意見をお寄せいただき、誠にありがとうございます。お客様のご期待に添えず、誠に申し訳ございませんでした。お客様のご滞在と貴重なご意見に改めて感謝申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Sanae

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が色々な種類があり連泊でも楽しめました。スタッフの方もチェックイン、チェックアウトの際、気配りが行き届いており大変好感が持てました。また機会があれば利用したいです。ありがとうございました。
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ホテルフロント op 5 feb 2024
この度はリッチモンドホテルプレミア東京スコーレにご宿泊いただき誠にありがとうございます。お客様にご滞在をお楽しみいただけたようで大変嬉しく存じます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Hiu Yan

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front desk op 1 feb 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

INGWON

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front desk op 26 jan 2024
Thank you for your high rating.We look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

KyungHyun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front desk op 25 jan 2024
Thank you for your high rating.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location (close to subway with access to Narita Airport). Slightly disappointed that Eco Cleaning meant drinking glasses left on the bedroom table are not replaced.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 11 jan 2024
Thank you very much for taking the time to provide valuable feedback about our hotel and bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations.We have shared your feedback with our team in order to improve in our service. Thank you once again for your stay and your precious feedback.

10/10 – Uitstekend

chingyi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 9 jan 2024
Thank you very much for staying with us.We are glad to know that you had a cofortable stay.We will keep trying to do our best for our customers satisfaction.Once again, thank you very much for your stay and your positive feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Siw Merethe

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kakerlakker på rommene - var slitt og gammelt, ingen snakket engelsk.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 11 jan 2024
Thank you very much for taking the time to provide valuable feedback about our hotel and bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations.We have shared your feedback with our team in order to improve in our service. Thank you once again for your stay and your precious feedback.

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 9 jan 2024
Thank you very much for staying with us.We are glad to know that you had a cofortable stay.We will keep trying to do our best for our customers satisfaction.Once again, thank you very much for your stay and your positive feedback.

8/10 – Goed

hiroshi

Reisde met partner
Positief: Netheid
部屋も綺麗で良かったのですが 階上の部屋がバタバタと騒々しかった スタッフに言って注意してもらいましたが収まらず、あのマナーの悪い国の方々が多いのがとても残念でした。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van フロントデスク op 9 jan 2024
この度は、リッチモンドホテルプレミア東京スコーレをご利用いただきまして誠にありがとうございます。私どものホテルは連日多くの海外のお客様にご利用頂いております。スタッフが定期的に巡回はしておりますが、お客様もお気づきの点などございましたらフロントまでご連絡いただけますと幸いです。ご滞在中に対応できず心苦しい限りでございます。最後になりましたがこの度は貴重なお時間にご投稿いただきましたこと、心よりお礼申し上げます。またのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Sharon Carl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 7 jan 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

8/10 – Goed

Fung Yee

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 9 jan 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel.It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with us.We look forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

JONGHOON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 7 jan 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Chien Feng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is wonderful
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 7 jan 2024
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

pui shan

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 4 jan 2024
Thank you very much for staying with us.We are glad to know that you had a cofortable stay.We will keep trying to do our best for our customers satisfaction.Once again, thank you very much for your stay and your positive feedback.

6/10 – Redelijk

Mei Yuk

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel is in a very convenient location. Sky tree, subways, and bus station are right front of it. A big super market is down stair. A convenient store just behind it. However, the hotel itself has not much facilities. An American cafe is in the lobby level, but it's not owned by the hotel. Hotel itself has a big share lounge on the same level, but you need to pay for usage. Check in area is quite small, always crowded with guests. Check in is very confusing, you don't know which desks for what purpose. You need to ask them where to queue for check-in. Double room is quite spacious but the corner for hanging clothes is very narrow. They provided 2 skytree shaped bottle water which are very good for souvenir. The worst is their bathtud is quite deep but the drain plug remover is linked to the middle of the tube not at the end. It turned out I kicked on it when I step over and hurt my leg. I wonder if it's a good design for bath room safety :( Lastly, I wonder if it's a premium hotel since they didn't do their basic service for room cleaning. I left my room at about 09:30, before I went out, I stick the room makeup sign on the door. When I came back at 13:45, the room was still the same. No one came to do room makeup ! Is it worth for the cost? Even worse was I felt sick and want to take a short sleep, and it turned out I needed to go out again and wait for their cleaning. That's so tired and waist time!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front desk staff: Y. J. Inomata op 29 dec 2023
Dear Mr. or Ms. Mei Yuk ,Thank you for choosing Richmond Hotel Premier Tokyo Schole.We have read your submission and thank you for pointing out the unsatisfactory items.First of all, we apologize for any inconvenience caused by the inadequate guidance provided by our staff at check-in.We will share this with our entire staff and make every effort to improve so that we can provide smart guidance even during busy times.We also take your comments about the facilities in the rooms and bathrooms as valuable and will look for ways to improve them.Lastly, we have also received your comments about inadequate cleaning. We are very sorry about that. Although you had instructed our staff to clean the room, the cleaning was not completed when you returned from your outing because it was not shared with our staff. We apologize for any frustration and inconvenience this may have caused.We will share your comments with our entire staff and make every effort to improve the situation so that all our guests will be satisfied with their stay.For further questions, please do not hesitate to ask us anytime.Regards,Front desk staff: Y. J. InomataRichmond Hotel Premier Tokyo Schole1-10-3, Oshiage, Sumida-Ku, Tokyo, JAPANTEL:03-5819-0731 / FAX:03-5819-0732oshiage@rnt-hotels.co.jp

10/10 – Uitstekend

Puay Sim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: Next to a supermarket, combinis and a shopping mall. Great for last minute shopping. It's just situated opposite the train station. The Keisei Skyaccess express train to Narita airport is conveniently accessible, with elevator lift access to platform. Easy to roll in and out with luggages in tow. Con: no convenient taxi alighting point below hotel. Nearest is across the road. Queen size bed is too small for 3 persons room.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 31 dec 2023
Thank you very much for staying with us.We are very happy to be able to receive positive feedback from you.We are very sorry to hear that you did not have a comfortable stay with us regarding the bed size.We hope you will book twin room with us next time you come back to our hotel. We can add an extra bed to the twin room, or you can put the beds together to make one big bed.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

PO FONG

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 25 dec 2023
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

8/10 – Goed

SUSUMU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Richmond Hotel Premier Tokyo Schole op 22 dec 2023
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Marites

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Richmond Hotel Premier Tokyo Schole op 16 dec 2023
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Siow Yin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Richmond Hotel Premier Tokyo Schole op 16 dec 2023
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a valuable review.We are pleased to hear that you have enjoyed staying at our hotel.We are looking forward to welcoming you again in Tokyo.Thank you once again for your stay, and your positive feedback.