Royal Hotel Shinokubo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Waseda University
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Royal Hotel Shinokubo





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (with Extrabed) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (with Extrabed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.019 beoordelingen
De prijs is € 124
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-17-1, Hyakunincho, Tokyo, Tokyo, 169-0073
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Premier Hotel Cabin Shinjuku
Premier Hotel Cabin Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.020 beoordelingen
De prijs is € 66
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 10.00 uur en 13.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Hotel Shinokubo Hotel
Royal Hotel Shinokubo Tokyo
Royal Hotel Shinokubo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Hotel Shinokubo
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Saroj
1 jul 2025
Saroj
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SIHEM
24 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIHEM
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
マスミ
21 jun 2025
マスミ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ricardo
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Lauren
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Lauren
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Kevin
Reisde met partner
5 mei 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ASAO
Reisde met partner, Reisde met familie
5 mei 2025
ASAO
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
3 mei 2025
Christopher
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
自帶備品被打掃人員丟掉
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SANGHO
16 mrt 2025
SANGHO
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
mihoko, nagoya shi chikusa ku
Reisde met een groep
7 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
mihoko
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
HAO-CHENG
Reisde met familie
5 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
HAO-CHENG
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KWAI FONG
26 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KWAI FONG
6 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
買い物には便利
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
HYONSEEK
17 feb 2025
HYONSEEK
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SATO
31 jan 2025
SATO
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
EMAE
Reisde met familie
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新大久保駅
EMAE
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
じゅんこ
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんこ
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
NAMJUN
27 nov 2024
NAMJUN
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Myeonghwan
Zakenreiziger
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Myeonghwan
4 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Motohiro
22 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Motohiro
6 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restroom too small
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
chanmyong
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chanmyong
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Lina
Reisde met een groep
12 aug 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lina
3 nachten verbleven in augustus 2024