Sakura Hotel Nippori
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Yanaka Ginza-winkelgebied
Fotogalerie voor Sakura Hotel Nippori





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, Single) laden

Traditionele kamer (with Shared Bathroom, Single)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 2 Persons) laden

Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 2 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 3 Persons) laden

Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 3 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 4 Persons) laden

Traditionele kamer (with Shared Bathroom, 4 Persons)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 4 slaapkamers laden

Eenvoudige kamer, 4 slaapkamers
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, Single Use) laden

Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, Single Use)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 2 Persons) laden

Standaard kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 2 Persons)
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 3 Persons) laden

Kamer, gedeelde badkamer (Western Style, 3 Persons)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
4 badkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer (with Shared Bathroom, 2 Persons) laden

Traditionele Twin kamer (with Shared Bathroom, 2 Persons)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Richmond Hotel Premier Asakusa International
Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.917 beoordelingen
De prijs is € 76
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sendagi 3-43-15, Bunkyo-ku, Tokyo, 113-0022
Over deze accommodatie
Sakura Hotel Nippori
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Kameido
Hotel MyStays Kameido
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.028 beoordelingen
De prijs is € 37
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen van 0-10 jaar in verband met extra bedden en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Hotel Nippori Tokyo
Sakura Nippori Tokyo
Sakura Nippori
Sakura Hotel Nippori Hotel
Sakura Hotel Nippori Tokyo
Sakura Hotel Nippori Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Hotel Nippori
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 dec 2024
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
10 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en in Japanse stijl.
Jacqueline
11 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Hubertus
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sfeerbuurt in Tokyo
Hubertus
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Stan, Haarlem
7 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De rust in Tokyo
Stan
3 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Adi , Lelystad
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke budget hotel
Adi
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Veronica
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronica
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Gary Lee, SEDRO WOOLLEY
Reisde met een groep
12 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary Lee
10 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Len
29 okt 2025
Positief: Personeel en service
Len
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
hiroshi
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
masaki
Zakenreiziger
15 okt 2025
Positief: Personeel en service
masaki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Charlie
2 okt 2025
Charlie
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cody Austin
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cody Austin
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
René
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
René
16 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mari
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mari
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jack
23 aug 2025
Jack
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
kayako
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kayako
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
MIEKO
18 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MIEKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HAN CHING, Taipei
13 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HAN CHING
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Eva
Reisde met een groep
8 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
T
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MAYA
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAYA
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Alisha
1 aug 2025
Alisha
10 nachten verbleven in juli 2025

















