Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Tokio
Fotogalerie voor Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Deluxe Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (With 1 sofa, 1 Double Size Bed) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (With 1 sofa, 1 Double Size Bed)
7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (1 Semi Double Size Bed ) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (1 Semi Double Size Bed )
8,0 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, roken (1 Semi Double Size Bed ) laden

Economy tweepersoonskamer, roken (1 Semi Double Size Bed )
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, roken (with 1 Sofa) laden

Standaard tweepersoonskamer, roken (with 1 Sofa)
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Double Room With Sofa Non Smoking
Double Room With Sofa Smoking
Single Room Non Smoking
Single Room Smoking
Semi Double Room Non-Smoking
Semi Double Room Smoking
Alle foto's voor Twin Room - Non-Smoking laden

Twin Room - Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Asakusabashi Akihabara(Former:MONday Apart Akihabara Southeast)
Taito
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 330 beoordelingen
De prijs is € 202
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-3 Higshi Shinkoiwa, Katsushika-ku, Tokyo, Tokyo, 124-0023
Over deze accommodatie
Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Kameido
Hotel MyStays Kameido
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.030 beoordelingen
De prijs is € 36
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinkoiwa Park Hotel Katsushika
Shinkoiwa Park Katsushika
Shinkoiwa Park
Shinkoiwa Park Hotel Japan/Tokyo - Katsushika
Shinkoiwa Park Hotel Tokyo
Shinkoiwa Park Tokyo
Shinkoiwa Park Hotel
Smile Tokyo Shinkoiwa Tokyo
Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa Hotel
Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa Tokyo
Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smile Hotel Tokyo Shinkoiwa
8,2
Zeer goed
7,8
Netheid
7,8
Locatie
8,2
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 sep 2018
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Duncan
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duncan
9 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
AYAKA
2 nov 2025
AYAKA
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Aileen
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten



Aileen
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
L
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
kunihiro
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kunihiro
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
18 okt 2025
Positief: Personeel en service
Hiromi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Faxian
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faxian
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SAYURI
14 okt 2025
SAYURI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SEIGO
14 okt 2025
SEIGO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
dillon
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dillon
19 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
9 okt 2025
??
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Taiki
3 okt 2025
Negatief: Netheid
Taiki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Asmamaw Baye
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asmamaw Baye
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kouki
Zakenreiziger
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
亜紀
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
亜紀
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HOK MING
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HOK MING
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
7 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
shiori
22 sep 2025
shiori
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
koichi
21 sep 2025
koichi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Takashi
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Atsushi
16 sep 2025
Negatief: Netheid
Atsushi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NAIM
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAIM
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kathryn
12 sep 2025
Kathryn
5 nachten verbleven in september 2025

















