Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 62
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

7,6 van 10
Goed
(54 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, roken

8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, roken

7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, roken

7,6 van 10
Goed
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Single Room - Smoking

  • Max. aantal: 1

Single Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 1

Double Room - Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room - Smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

[Standard] [Triple Room] [Smoking]

  • Max. aantal: 3

Semi-double Room

  • Max. aantal: 2

Semi-double Room Non-smoking

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-13-5 Nihombashi-Kayabacho, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 103-0025

In de buurt

  • Beurs van Tokio - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Koami-schrijn - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Suitengu-schrijn - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Internationaal Forum van Tokio - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Keizerlijk paleis van Tokyo - 5 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kayabacho - 2 min. lopen
  • Station Hatchobori - 7 min. lopen
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 69 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen
  • ‪小諸そば - ‬1 min. lopen
  • ‪ドトールコーヒーショップ - ‬2 min. lopen
  • ‪Pizza & Wine カヤバール - ‬1 min. lopen
  • ‪カフェ・ベローチェ - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

Hotel in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi bevindt zich in de buurt van Tokyotoren en Tokyo Dome en biedt extraatjes zoals stomerij-/wasservices en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Een automaat, een lift en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 171 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, verwarming en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 1.200 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • ガスト

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (wekelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Gebouwd in 1984
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Van 1 juni 2025 tot 28 februari 2026 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Het buitengedeelte
  • Een aantal kamers
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Smile
Smile Tokyo Nihonbashi Tokyo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi
Smile Tokyo Nihonbashi
Smile Tokyo Nihonbashi Hotel
Smile Hotel Tokyo Nihombashi Japan
Universe Hotel Chuo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi Hotel
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi Tokyo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Vandaag, 22 nov. 2025, kost een verblijf bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi van één nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2025 min. € 61,68, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi te parkeren?

Bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Dit hotel ligt in Chuo, binnen 5 km afstand van Keizerlijk paleis van Tokyo, Uenopark en Tokyotoren. Ook Tokyo Dome en Sensoji Tempel liggen binnen 5 km afstand. Station Kayabacho ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Nihombashi is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 356 van 1007 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 1007 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 197 van 1007 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 1007 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 1007 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nigel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sugoi hotel!
19 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

JAIME

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not worth

Quite old hotel, staff didn’t speak a word of English, rooms are old and not clean.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Talia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is erg goed, zeker een aanrader! Het is schoon en netjes. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken en zelfs een flesje water per persoon. Beneden kun je ook benodigdheden zelf pakken, zoals wattenstaafjes, scheermesjes, tandenborstels, etc. Het personeel is vriendelijk en helpt je goed. Het in- en uitchecken verliep soepel.

2/10 – Ontzettend slecht

Roberto

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La camera puzzava di fumo, nonostate avessi richiesto una camera non fumatori e inoltre lo avevo ribadito nelle note. Aggiungo anche che la camera era vergognosamente piccola (non è possibile aprire la valigia se non sul letto) e la colazione era davvero di bassa qualità.
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

IIO

Positief: Netheid
部屋が清潔で快適でした。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Kazumi

建物は古い感じがしたけど隅々まで掃除されていると感じ良かったです。場所も分かりやすく便利だった。また機会があれば利用したいと思いました。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Toshiaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの女性スタッフとても感じが良かったです、ガストの女性スタッフも同様です。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent! I think for Tokyo, room was a really good size. Very clean and modern. No cigarette smell that many people have stated. Great location, nice quiet neighbourhood but right next to metro station! Brilliant breakfast, no noise, great price for Tokyo can't recommend enough!
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Daniela del Rosario

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación es pequeña, la recomendaría solo si todo el día estas fuera y nada más llegas a dormir. Batallamos un poco con tanta maleta grande porque no hay espacio, solo debajo de la cama pero fue ideal para nuestro itinerario de viaje. El desayuno es limitado y lo mismo pero sirve por lo menos para comer algo. El personal siempre fue amable y hay amenidades gratuitas durante toda tu estancia. Lo que más nos gustó fue la ubicación y su relación calidad-precio. Zona concurrida pero en el 8vo piso no sufrimos por el ruido.
8 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

SHRESTHA

Negatief: Personeel en service
Staff
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

HARUKI

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Hiroko

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は綺麗。廊下に、海外の食事のような謎の臭いが充満していた。朝方、5時くらいに別の部屋のドアをたたき、大事でなかの人に話しかけていて、迷惑だった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nao

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の対応がとても気持ちよかった。皆さん笑顔。設備も満足です。寝心地も良かった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

AYUMI

Positief: Netheid
お部屋が清潔に保たれていてよかったです。 オフィス街のため、夜は静かでゆっくり眠れました。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant room was a comfortable size. Good price for the room and the proximity to Tokyo station and local metro lines was very convenient. Quieter business area but within easy walking distance to the upscale Ginza area.
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Cristian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfect stay and great location
6 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Rita

Positief: Personeel en service
Wenn man längere Tagen dort hat, wird das Zimmer ab den 3ten Tag gründlich gereinigt. Ansonsen kann man seinen Müll & Handtücher usw. vor der Tür abstellen. Frühstück kann ich nichts dazu sagen, weil vor Ort kannst im 7/11 oder Familiy Markt was holen. Nachteil die Wände sind sehr dünn. Zimmer sind klein, kannst nicht deinen Koffer ausbreiten. War zufrieden. Vor dem Hotel hast eine gute Anbindung mit der Metro. Gegend war ruhig bwz. Abends waren einige Nachbarn laut.
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kathryna Cloie

Positief: Netheid
I liked how friendly they were and how clean it was! Definitely would stay here again.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

akiko

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Gerson, Veracruz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
La habitacion estaba limpia pero le faltan ciertas cosas que hace que se sienta antiguo
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

María Teresa

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Instalaciones antiguas, pero suficientes.
6 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Takao

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very small, but honestly, based on my wife’s knowledge of Japan, that was to be expected. It is a very high populated area, and space is very limited. Otherwise, the staff was very friendly. The place was clean. The rooms only get cleaned, every three days. Not good for people with small children. My only complaint is that all of the TV stations are broadcasted in Japanese. That was not cool.
1 nacht verbleven in oktober 2025