Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

1 slaapkamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Lobby
Wasruimte
Lobby
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 51
31 aug - 1 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, roken

7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken

7,4 van 10
Goed
(46 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, roken

8,4 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, roken

7,6 van 10
Goed
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-13-5 Nihombashi-Kayabacho, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 103-0025

In de buurt

  • Tokyotoren - 4 min. rijden - 4.7 km
  • Uenopark - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Tokyo Dome - 4 min. rijden - 4.8 km
  • Keizerlijk paleis van Tokyo - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Sensoji Tempel - 5 min. rijden - 4.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Kayabacho - 2 min. lopen
  • Station Hatchobori - 7 min. lopen
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 69 min. rijden

Restaurants

  • ‪台湾悪魔ジーパイ - ‬2 min. lopen
  • ‪ドトールコーヒーショップ 茅場町店 - ‬2 min. lopen
  • ‪カフェ・ベローチェ - ‬1 min. lopen
  • ‪茅場町長寿庵 - ‬2 min. lopen
  • ‪小諸そば茅場町店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

Hotel in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi bevindt zich in de buurt van Tokyotoren en Tokyo Dome en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en een 24-uurs receptie
  • Een lift, een bagageopslagruimte en een automaat
  • Een kluis bij de receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 171 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Lcd-televisies van 24 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en beperkte schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 1.200 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • ガスト

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (wekelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Gebouwd in 1984
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 24 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Van 1 juni 2025 tot 28 februari 2026 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Het buitengedeelte
  • Een aantal kamers
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Smile
Smile Tokyo Nihonbashi Tokyo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi
Smile Tokyo Nihonbashi
Smile Tokyo Nihonbashi Hotel
Smile Hotel Tokyo Nihombashi Japan
Universe Hotel Chuo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi Hotel
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi Tokyo
Smile Hotel Tokyo Nihonbashi Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Vandaag, 9 aug. 2025, kost een verblijf bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi van één nacht voor twee volwassenen op 31 aug. 2025 min. € 51,3, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi te parkeren?

Bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Smile Hotel Tokyo Nihonbashi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Smile Hotel Tokyo Nihonbashi?

Dit hotel ligt in Chuo, binnen 5 km afstand van Keizerlijk paleis van Tokyo, Uenopark en Tokyotoren. Ook Tokyo Dome en Sensoji Tempel liggen binnen 5 km afstand. Station Kayabacho ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Nihombashi is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Smile Hotel Tokyo Nihonbashi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 360 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 375 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 188 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1003 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nigel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sugoi hotel!
19 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

JAIME

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not worth

Quite old hotel, staff didn’t speak a word of English, rooms are old and not clean.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Talia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is erg goed, zeker een aanrader! Het is schoon en netjes. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken en zelfs een flesje water per persoon. Beneden kun je ook benodigdheden zelf pakken, zoals wattenstaafjes, scheermesjes, tandenborstels, etc. Het personeel is vriendelijk en helpt je goed. Het in- en uitchecken verliep soepel.

10/10 – Uitstekend

MASAKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2回目の利用です。下にガストがあって朝食できるのが朝から嬉しいです。またルームキーだったけどエレベーターでスタッフの人と乗っていて、持ち歩くのか預かるのか尋ねたら預かりますよと親切に言ってくれたことに感謝しています。東京へ行ったらまずはここのホテルが空いていないかチェックします。
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Takeshi

Positief: Netheid
狭すぎる…
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

kunio

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
水道の蛇口が固くて動かなかった。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Avin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice very cordial staff who speak English. Hotel is in a nice location. Only down is the Room size but if you are alone, it is kind of a cute and compact room with everything you may need. What i liked most is the Free open buffet breakfast. Lots of options to eat in the morning, whether is is Western food or Oriental. Liked also the fact that Towels were being handed to me everyday in a bag hanging on my door. A useful thing would have been an actual working and efficient AC in the room for when it gets really hot. Otherwise it was a pleasant stay.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

のりこ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅の近くで使い勝手がいい便利な場所でありながらお手頃価格で良かったです。
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Dubravko

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is undergoing renovations and is not well taken care of
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

ひかり

Positief: Netheid
立地がとても良く、地下鉄の路線が徒歩圏内に複数あって便利でした。 コンビニも近くにいくつもあって、急遽の買い物も楽です。 ただ、夜に大騒ぎしてる客がいて落ち着かなかったり、フロントの一部スタッフに愛想がなかったり、不満がないわけではありませんでした。
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

???

Zakenreiziger
ホテルは古いですがコスパは高いと思いました。 とにかく交通の便が良いのと飲食店も充実している界隈でした。
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

YOSHIHITO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
東京駅からのアクセスも悪くなく近くにはコンビニが数軒、従業員さんの対応も良くとても満足できる旅行になりました。
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

謹子

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

ADACHI

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
各種設備が更新途中かと思うが、古い感じがする
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

ひとみ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
話し声が聞こえてきたけど…よかったです
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

???

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
丁寧な対応でした
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Utako

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
立地がよく、便利でした。 壁が少し薄いせいか、隣の人が騒いでいるのが響き、気になりました。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Wai Man

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

TAKAYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂とトイレをリフォームすると完璧だと思います。 全体的に満足のいくホテルでした。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

ユキエ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お世話になります
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Zorina, Winnipeg

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located- near train station and dining. My husband and I could only book a smoking room--but our room surprisingly did not smell like smoke. It still smelled fresh. The only place we smelled smoke was when we got off elevator on our floor. The room was clean and we liked that there was kettle and fridge in the room . The staff were exceptionally very friendly and helpful. We liked that we could help ourselves to some toiletries we needed during our stay. We also enjoyed the teas we can make in our room. The staff were very helpful in arranging our luggage transfer to another hotel. Overall, we would stay here again and highly recommend to others.
9 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid
立地もよく対応も丁寧だった。シングルだと充分な広さ。
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

まさひろ

Reisde met een groep, Zakenreiziger
とても便利な立地でした。対応も丁寧でよかったです。ダブルルームは荷物が置く場所が無く少し狭かったです。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

NAOYUKI

Zakenreiziger
駅から近い
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

カオリ

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025