Fotogalerie voor THE KNOT TOKYO Shinjuku





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 141
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14 Sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (14 Sqm)
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (16 Sqm) laden

Superior tweepersoonskamer (16 Sqm)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed (17 Sqm) laden

Superior kamer, 1 queensize bed (17 Sqm)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Bed Type: Single bed is arranged) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Bed Type: Single bed is arranged)
8,4 van 10
Zeer goed
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Bed Type: Single bed is arranged) laden

Superior Twin kamer (Bed Type: Single bed is arranged)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(48 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Bed Type: Single bed is arranged) laden

Deluxe Twin kamer (Bed Type: Single bed is arranged)
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer (Bed Type: Single bed is arranged) laden

Deluxe driepersoonskamer (Bed Type: Single bed is arranged)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Park View, Bed Type: Single bed) laden

Superior Twin kamer (Park View, Bed Type: Single bed)
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op park (Queen, 17 Sqm) laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op park (Queen, 17 Sqm)
8,2 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Park View, Bed Type: Single bed) laden

Deluxe Twin kamer (Park View, Bed Type: Single bed)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op park (Bed Type: Single bed is arranged) laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op park (Bed Type: Single bed is arranged)
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed, niet-roken (20Sqm Deluxe Queen Room) laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed, niet-roken (20Sqm Deluxe Queen Room)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (16 Sqm, with Sofa) laden

Superior tweepersoonskamer (16 Sqm, with Sofa)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.492 beoordelingen
De prijs is € 144
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-31-1 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0023
Over deze accommodatie
THE KNOT TOKYO Shinjuku
Vergelijkbare accommodaties

Shinjuku Washington Hotel Main
Shinjuku Washington Hotel Main
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 3.238 beoordelingen
De prijs is € 127
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Shinjuku City Hotel
Shinjuku City Hotel
Shinjuku New City
HOTEL KNOT TOKYO
New City Hotel
Shinjuku New City Hotel Tokyo
HOTEL KNOT
KNOT TOKYO
KNOT TOKYO Shinjuku Hotel
KNOT Hotel
KNOT TOKYO Shinjuku
HOTEL THE KNOT TOKYO
Shinjuku New City Hotel
THE KNOT TOKYO Shinjuku Hotel
THE KNOT TOKYO Shinjuku Tokyo
THE KNOT TOKYO Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE KNOT TOKYO Shinjuku
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
13 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ive
Reisde met partner
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ive
7 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Yayoi, Kusatsu
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid
Yayoi
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Edwin
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Gek Kim
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gek Kim
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Norman
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norman
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Louise
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexia
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexia
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gamid
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gamid
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Rachel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert Joseph
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert Joseph
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
naoki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naoki
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kim
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tony
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Tony
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
lorena
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lorena
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sean
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met een groep
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
DANH
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DANH
8 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met een groep
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Darshan, Mukilteo
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darshan
2 nachten verbleven in september 2025