Fotogalerie voor THE skM TOKYO HOTEL&DINING





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Royal tweepersoonskamer laden

Royal tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Intergate Tokyo Kyobashi
Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.827 beoordelingen
De prijs is € 145
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4 Chome-25-5 Kotobashi, Tokyo, Tokyo, 130-0002
Over deze accommodatie
THE skM TOKYO HOTEL&DINING
Vergelijkbare accommodaties

Keisei Richmond Hotel Tokyo Kinshicho
Keisei Richmond Hotel Tokyo Kinshicho
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 686 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 10000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE skM TOKYO HOTEL&DINING Hotel
THE skM TOKYO HOTEL&DINING Tokyo
THE skM TOKYO HOTEL&DINING Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE skM TOKYO HOTEL&DINING
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lok Ting
Reisde met familie en kleine kinderen
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lok Ting
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AYU
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Billy
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Symone
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Symone
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yizhou
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yizhou
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tris
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tris
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hsu
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hsu
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kento
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kento
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicky
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicky
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Man
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chun Man
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mihaya
24 jul 2025
Mihaya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
WAI KIN
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAI KIN
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sravan
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sravan
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MAN WAI
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAN WAI
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chengchu
30 jun 2025
Chengchu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RYOICHI
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お部屋で優雅な滞在が出来ました。
RYOICHI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kao Sung
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kao Sung
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10
Samuel
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Harshana
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harshana
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
4 nachten verbleven in mei 2025