the b akasaka-mitsuke
Hotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor the b akasaka-mitsuke





VIP Access
Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 104
21 dec - 22 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Modern) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Modern)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Modern) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Modern)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Modern) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Modern)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House) laden

Kamer, niet-roken (Run of House)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (14sqm)
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (14sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (14sqm)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (20sqm) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (20sqm)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (2 single beds and 1 bunk bed) laden

Kamer, niet-roken (2 single beds and 1 bunk bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Aoyama Premier
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.010 beoordelingen
De prijs is โฌย 114
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-21-7 Akasaka, Minato-ku, Tokyo, Tokyo-to, 107-0052
Over deze accommodatie
the b akasaka-mitsuke
Vergelijkbare accommodaties

Akasaka Granbell Hotel
Akasaka Granbell Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ร -la-carte-ontbijt: ca. JPY 800 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 2200 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie neemt geen goederen in ontvangst die je online hebt aangeschaft. Alle commerciรซle goederen of online aankopen en leveringen van cadeaus dienen persoonlijk in ontvangst te worden genomen door een geregistreerde gast. De accommodatie is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde spullen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
the b akasakaโmitsuke, Hotel
theใปb akasakaโmitsuke, Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over the b akasaka-mitsuke
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2019
8/10 โ Goed
Shaan, The Hague
3 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
Shaan
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 โ Goed
Guido, NED
5 okt 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean business hotel in a lively area
Guido
8/10 โ Goed
Jos, Purmerend
30 sep 2011
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
midden in het Akasaka centrum
Jos
10/10 โ Uitstekend
JonatanJosue, El Paso
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JonatanJosue
13 nachten verbleven in november 2025
4/10 โ Matig
Kelcey
Reisde met partner
17 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kelcey
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Craig
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Toshiko, MaebashiCity
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiko
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Svend
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svend
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Molly
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molly
8 nachten verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Liana
19 okt 2025
Liana
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Koichi
18 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Jacky
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacky
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Michael
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
TSUYOSHI
Reisde met familie en kleine kinderen
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUYOSHI
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Jamin
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
edna
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
edna
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Kristi
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Personeel en service
Kristi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Christopher, Edge Hill
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Doug
12 sep 2025
Doug
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Maysa
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maysa
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
??
Zakenreiziger
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Julie
Zakenreiziger
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Julie
Zakenreiziger
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Aide
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aide
7 nachten verbleven in juli 2025

















