Fotogalerie voor the b ginza





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Semi Double) laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Semi Double)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (King) laden

Standaard kamer, niet-roken (King)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Corner) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Corner)
9,2 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Corner King) laden

Standaard kamer, niet-roken (Corner King)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Premier kamer, niet-roken (the b premier) laden

Premier kamer, niet-roken (the b premier)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (Connecting Room) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (Connecting Room)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouchekop
2 badkamers
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Adjoining) laden

Twin kamer, niet-roken (Adjoining)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.109 beoordelingen
De prijs is € 146
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-12-13 Ginza, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
the b ginza
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Ginza
Hotel Gracery Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.038 beoordelingen
De prijs is € 184
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1210 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
the b ginza Hotel
the b ginza Tokyo
the b ginza Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over the b ginza
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ian
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Grant
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Grant
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RILEY
Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RILEY
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Teresa
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teresa
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MELANIE
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MELANIE
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ioannis
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ioannis
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ankita
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ankita
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia Valentina, Fürth
24 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Claudia Valentina
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Bill
23 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bill
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Barbara
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ruben
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruben
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Dekita
19 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dekita
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Florencia
18 sep 2025
Florencia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elvis, HOUSTON
16 sep 2025
Elvis
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Uttara
16 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uttara
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Leo
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
han
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
han
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marley
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marley
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jamie
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary V
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary V
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
AV
Reisde met een groep
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AV
6 nachten verbleven in september 2025