the b ochanomizu
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor the b ochanomizu





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (14sqm) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (14sqm)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (15sqm) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (15sqm)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (20sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (20sqm)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Superior King Room, 20sqm) laden

Superior kamer, niet-roken (Superior King Room, 20sqm)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King, 22sqm) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King, 22sqm)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (25sqm) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (25sqm)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Standard Single Room
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.028 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-7-5 Kanda-awajicho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo-to, 101-0063
Over deze accommodatie
the b ochanomizu
Vergelijkbare accommodaties

Hotel MyStays Ochanomizu Conference Center
Hotel MyStays Ochanomizu Conference Center
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 63
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. JPY 1320 voor volwassenen en ca. JPY 660 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie neemt geen goederen in ontvangst die je online hebt aangeschaft. Alle commerciële goederen of online aankopen en leveringen van cadeaus dienen persoonlijk in ontvangst te worden genomen door een geregistreerde gast. De accommodatie is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde spullen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
the b ochanomizu, Hotel
the・b ochanomizu, Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over the b ochanomizu
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
Zakenreiziger
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Andrew
7 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoyuki
Zakenreiziger
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Tomoyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIRO
Zakenreiziger
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hironobu
20 sep 2025
Hironobu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuriko
Zakenreiziger
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuriko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HARUMI
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TOMOMI
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Jong-Keun
7 apr 2025
Negatief: Comfort kamer
Jong-Keun
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Taungying
14 feb 2025
Taungying
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Genevieve, NAVAN
Reisde met partner
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genevieve
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Masumi
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masumi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Thubasa
Reisde met familie en kleine kinderen
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thubasa
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Katrin
Reisde met partner
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrin
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
EIJI
1 dec 2024
EIJI
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Michihiro
Zakenreiziger
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michihiro
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Christopher
12 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Christopher
20 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ashly
Reisde met partner
10 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashly
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
KOTA
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOTA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JIHWAN
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JIHWAN
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
?
1 okt 2024
?
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
atsuhiko
Zakenreiziger
24 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
atsuhiko
1 nacht verbleven in september 2024

















