Tokyo Business Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Waseda University
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tokyo Business Hotel





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verwarming met klimaatregeling
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verwarming met klimaatregeling
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
xxxAdjoining 2 Basic Single Rooms, Non Smoking
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bureau
Alle foto's voor 3 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

3 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 131
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-3-2 Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0022
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Listel Shinjuku
Hotel Listel Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 71
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: je dient je kamer dagelijks tussen 10.00 uur en 16.00 uur te verlaten.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tokyo Business
Tokyo Business Hotel
Tokyo Business Hotel Shinjuku
Tokyo Business Hotel Hotel
Tokyo Business Hotel Tokyo
Tokyo Business Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tokyo Business Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
7,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jun 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chisato
16 jun 2025
Negatief: Netheid
Chisato
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Kazuko
1 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuko
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Reiko
28 mei 2025
Reiko
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAITO
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAITO
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
CHIZURU
17 apr 2025
Negatief: Netheid
CHIZURU
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
mathéo
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mathéo
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Masahito
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Comfort kamer
Masahito
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kazuhide
15 jan 2025
kazuhide
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
rodrigo
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rodrigo
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
YOSHIHARU
17 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIHARU
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
ryoko
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
ryoko
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jul 2024
駐車場予約できるのが、良かった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
SHINOHARA
31 mei 2024
SHINOHARA
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
KOICHI
Zakenreiziger
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOICHI
6 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kemmei
Zakenreiziger
30 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kemmei
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
SHINICHI
21 okt 2022
SHINICHI
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 dec 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不便すぎます。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 nov 2021
チェックアウト
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても悪い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
imanishi
15 mrt 2020
imanishi
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Calvin
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jan 2020
まず笑顔で挨拶からの会話が「おもてなし」
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
こぺなな, 静岡県
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
こぺなな
2 nachten verbleven in januari 2020