Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tokyo stay Hut SARI





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 71
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (201, Cherry, Japanese Style) laden

Kamer (201, Cherry, Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Laptopwerkplek
Alle foto's voor Kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, koelkast (302, Orange, Japanese Style) laden

Kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, koelkast (302, Orange, Japanese Style)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer (101, Pomegranate) laden

Kamer (101, Pomegranate)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Laptopwerkplek
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 138
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-2-40 Kitakasai, Edogawa, Tokyo, Tokyo, 134-0081
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Tokyo Nishikasai
Smile Hotel Tokyo Nishikasai
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
7.4 van 10, Goed, 390 beoordelingen
De prijs is € 42
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor handdoeken: JPY 0 per persoon, per nacht (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tokyo stay Hut SARI Hotel
Tokyo stay Hut SARI Tokyo
Tokyo stay Hut SARI Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tokyo stay Hut SARI
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
7 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Daniel
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Orange SARI Stay Hut
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaki
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HARUMI
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HARUMI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
REGAN
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REGAN
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KANAKO
Reisde met familie en kleine kinderen
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KANAKO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Phillip
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and a comfortable place to stay
Phillip
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
James
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SHINOTSUKA
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINOTSUKA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
もえ
6 dec 2024
もえ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Larry
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larry
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Chikako
Reisde met een groep
25 nov 2024
Chikako
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUMASA
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMASA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ei
Zakenreiziger
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ei
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Yuya
Reisde met partner
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Yuya
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SEIJI
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEIJI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
むつき
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
むつき
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YAWARA
Zakenreiziger
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YAWARA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Alexander
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
8/10 – Goed
Member
Zakenreiziger
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Member
1 nacht verbleven in september 2024