Toyoko Inn Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Togenukijizo Kogan-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Toyoko Inn Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
3 aug - 4 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, roken laden

Economy tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (Plus) laden

Premium kamer, niet-roken (Plus)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Asakusabashi Akihabara(Former:MONday Apart Akihabara Southeast)
Taito
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 277 beoordelingen
De prijs is € 99
24 aug - 25 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-11-3, Kita-otsuka Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 170-0004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Tokyo Yamanote Line Otsuka Station Kita 2
Toyoko Inn Tokyo Yamanote Line Otsuka Station Kita 2
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 254 beoordelingen
De prijs is € 67
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2000 per dag (op 400 meter afstand; 24 uur geopend)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De schoonmaakservice is elke 4 dagen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Toyoko Inn Otsuka-eki Kita-guchi No.1
Toyoko Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1
Toyoko Otsuka-eki Kita-guchi No.1
Toyoko Inn Tokyo Otsuka eki Kita guchi No 1
Toyoko Otsukaeki Kitaguchi No
Toyoko Inn Tokyo Otsuka eki Kita guchi No.1
Toyoko Inn Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1 Hotel
Toyoko Inn Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1 Tokyo
Toyoko Inn Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1 Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Toyoko Inn Tokyo Otsuka-eki Kita-guchi No.1
Beoordelingen
6,8
6,8/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
tomonobu
Zakenreiziger
23 sep 2024
Positief: Personeel en service
tomonobu
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
CHI FENG
Zakenreiziger
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
離車站近, 很方便
CHI FENG
3 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MITSUE
Reisde met familie
13 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
もう泊まらない
MITSUE
3 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Takanori
30 jul 2023
高層階怖い
Takanori
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
HIRONARI
Zakenreiziger
29 apr 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIRONARI
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 feb 2022
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
satoshi
5 jan 2022
satoshi
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
JUN
Zakenreiziger
19 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
KOHEI
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOHEI
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 apr 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
接客は良いが
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
HIROHITO
Zakenreiziger
19 jan 2020
Positief: Personeel en service
HIROHITO
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
MASAAKI
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新しくはないですが、不満はない部屋です。
MASAAKI
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Ace, Sydney, Australia
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ace
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
こたろう, 大阪府
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
こたろう
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 sep 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 – Matig
しんのすけ, 大阪
7 jul 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
しんのすけ
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Shingo
12 apr 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
Shingo
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2018
可もなく不可もなく
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
JUNEHYUK
5 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNEHYUK
3 nachten verbleven in november 2017