Atro Hotel is located in Şişli, a neighborhood in Istanbul. Topkapi Palace and Hagia Sophia are cultural highlights, and travelers looking to shop may want to visit Grand Bazaar and Istiklal Avenue. Pierre Loti Tepesi and Vialand Tema Park are also worth visiting.
Near Dolmabahçe Palace, Atro Hotel provides a free breakfast buffet, a free daily manager's reception, and a full-service spa. For some rest and relaxation, visit the sauna or steam room, and indulge in a sports massage. Stay connected with free in-room WiFi, and guests can find other amenities such as a restaurant and a snack bar/deli.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een lift, een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
Room features
All 61 rooms feature comforts such as air conditioning, in addition to thoughtful touches like free WiFi and safes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met regendouches en haardrogers
(kleding)kasten, satellietzenders en waterkokers
Gesproken talen
Turks
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis parkeerplaatsen binnen 5 meter van de accommodatie
Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage
Eten en drinken
Gratis ontbijtbuffet dagelijks beschikbaar
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Snackbar/delicatessenwinkel
Dingen om te doen
Volledig uitgeruste spa
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Snackbar/delicatessenwinkel
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Volledig uitgeruste spa
4 behandelingsruimtes
Hotstone-massages
Sauna
Spa dagelijks geopend
Sportmassages
Stoombad
Thaise massages
Zwangerschapsmassages
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Leuningen in de gangen
Lift
Trapleuningen
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Regendouche
Shampoo
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Led-tv van 32 inch met satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Minibar
Meer
Aangrenzende kamers beschikbaar
Airconditioning (met klimaatregeling)
Elektrische adapters
Geluiddichte kamers
Kluisje
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ATRO HOTEL Hotel
ATRO HOTEL Istanbul
ATRO HOTEL Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Atro Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Atro Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.
Beoordelingen over Atro Hotel
Beoordelingen
5,2
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 15 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 15 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 15 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 15 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 15 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
5,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
MURAT
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Family run establishment with friendly and helpful staff. However rooms are very dirty. Pillows had rips and tears, heating system didn’t work properly, the location was close to the city Center, but the area of the hotel was scary and unsafe to walk at night.
MURAT
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Abdullah
Reisde met een groep, Zakenreiziger
11 feb 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Also im gesamten ist es ein Hotel welches zum Übernachten völlig ausreichend ist.
Beim Frühstück sollte man aber keine hohen Erwartungen haben. Kein offenes Buffet und eher mangelhaft.
Nette Mitarbeiter
Abdullah
4 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Texan
Zakenreiziger
2 feb 2023
Nothing
Texan
3 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hamza
Reisde met familie
31 jan 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamza
4 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Amir
15 jan 2023
Amir
6/10 – Redelijk
Orhan Eray
17 nov 2022
Orhan Eray
3 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Gamze
Reisde met een groep, Reisde met familie
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gamze
6 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Wissam
Reisde met een groep
30 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VÆRSTE HOTEL NOGENSINDE
På billederne fremstår hotellet godt og pænt.
Men i virkeligheden er det det værste hotel jeg nogensinde har været på.
Meget uhygiejnisk, service var mega dårligt.
Værelserne var små, og meget upraktiske.
Lugten af toilettet kom ind på værelset.
Der var meget fugtigt og en masse skimmelsvamp.
Morgenmaden var meget dårlig og ikke som vist på billederne.
Derudover var hotelpersonalet meget uhøflige og man følte sig meget utilpas og uhørt hvis man var utilfreds med noget bestemt.
Mine venner og jeg havde bestilt to værelse men de nægtede at give os to værelse ved siden af hinanden, grundet pladsmangel.
Jeg advarer aldrig vælge dette hotel !!!!
Wissam
7 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Faizal Ahamed
Reisde met familie
24 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best service offered by staffs, spa is lovely, welcoming staff, would like to book again. Staffs organised day trips almost everyday and seen so many places within 7 days of stay.
Faizal Ahamed
6 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Abdoukarim
Zakenreiziger
14 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten