Aden Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Bosporus

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aden Hotel

Dineren
Exterieur
Interieur
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Diep bad
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Diep bad
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Diep bad
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rihtim Caddesi Yogurtcu Sukru Sokak No2, Kadikoy, Istanbul, 34414

In de buurt

  • Kadıköy Haven - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Ülker Stadium - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Hagia Sophia - 7 min. rijden - 7.0 km
  • Blauwe moskee - 7 min. rijden - 7.0 km
  • Sultanahmet-plein - 7 min. rijden - 7.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Carsi - 2 min. lopen
  • Station Haydarpaşa - 14 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fayton Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Fırat Dürüm & Çorba - ‬1 min. lopen
  • ‪Zahir Usta - ‬1 min. lopen
  • ‪Cafe Diogeness - ‬1 min. lopen
  • Ozkaygisiz Lokantasi

Over deze accommodatie

Aden Hotel

Hotel in de buurt van Bosporus
Aden Hotel ligt niet alleen in de buurt van Kadıköy Haven maar beschikt ook over faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bagageopslagruimte, een lift en een rookvrije accommodatie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een kluis bij de receptie en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 79 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Servisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aden Hotel Istanbul
Aden Istanbul
Aden Hotel Hotel
Aden Hotel Istanbul
Aden Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aden Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aden Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aden Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Aden Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aden Hotel?

Dit hotel ligt in Kadıköy, binnen 5 minuten lopen van Vismarkt van Kadiköy en Bosporus. Ook Kadıköy Haven en Bağdat-laan liggen binnen 2 km afstand. Station Carsi ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Iskele Camii is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Aden Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 31 beoordelingen

5,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ligging is perfect naast het bosporus om naar overkant te varen. Busstations staan tegenover het hotel. Restaurant en winkels in dezelfde straat.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

SEDAT

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

ibrahim halil

Reisde met een groep
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uyumak için kalinir

Odada lavabonun altinda traş biçaği duruyor 216 nolu oda .Lutfen bi baksinlar.halida utu izi var.kahvalti çok kotu yumurta yoktu pazar gunu
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Oktay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tres bien placé, personnels respectueux et serviables. Petit déjeuner correct.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

AHMET

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Camelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Camelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Sertaç

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bakım Yapılması gerekir

Otelin konumu çok güzel. Fakat otelin banyo ve tuvaletleri çok eski. Acilen bakım yapılması gerekir..
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Dolla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good

The location is very convenient for our purposes It was clean and average breakfast The hotel need overall refurbishment
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Nilesh

Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Möchte eins sagen das war das schlechteste unsauberste Hotel den ich je gebucht habe. Auch das Personal war unfreundlich
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid
Das Hotel ist sehr dreckig sowie Schimmel an der Wand
5 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
when we walked into our room the smell of tobacco was too strong. I asked whether people are allowed to smoke in the rooms and the reply was shocking "Of course". On request, they showed us another room and the smell was slightly better, the bathroom was old and not clean. as soon as I managed to get on internet, i looked for another hotel nearby and we walked up two streets away, checked the room and decided to move there. When we were returning the keys, staff did not ask why or helped with the luggage. It was really bad experience and i am glad we did not stay there. All around felt extremely run down and under-maintained place.
4 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it was disappointing ...to know that the photos are different from the fact the rooms were smelly . the breakfast in the reception not on the roof terrace, and it is just basic breakfast for the turkish standard , the worst side is the bathroom, no hot water in the sink and leaking under the sink when you open the tap, black fungus around the bath , it was old air heating ...noisy and not enough for the weather standard of Istanbule.
5 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tavsiye etmiyorum

Çarşaflar haricinde herşey çok eski ve kirliydi kesinlikle tavsiye etmiyorum
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Forrest

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good
3 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Forrest

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place should be 1 Star.
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
location was very good ,breakfast vary basic everyday the same ,room was comfortable but bathroom was AWFUL ,DIRTY ,STINKS LIKE SEWAGE,
5 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Bahar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Soyguncu Aden Otel

Resepsiyonda sorun yaşandı ve böyle bir oda ayrılmadığını Hotels.com la çalışmasıklarını iddaa ettiler . 1 saat kadar konuşmalar sürdü ardından otelin iddiasına göre bizi gelen bir e-mail ile bizi aldı . Boş oda yoktu hiç ve ayrı yataklı bir oda ayarlandı sonradan. Odayı da 200 TL den vereceklerini söylediler. Uzun uğraşlardan sonra Hotels.com üzerindeki fiyatttan bize ayrı yataklı bir oda verildi
1 nacht verbleven in november 2018